קיימות ונדל"ן: ההשפעות

קוביד -19 הפך את חיי כולם על פיהם. מצאנו את עצמנו עומדים בפני בחירות, משנים נקודות מבט, מפעילים בלם את הפרויקטים שלנו. אך על אף העובדה שסדרי העדיפויות של כל אחד מהם השתנו, נראה שיש נקודה קבועה בנדל"ן. קבוע, שבמקום להיעלם או להיכנס לרקע, קיבל חשיבות רבה. אנו מדברים על הקשר בין נדל"ן לקיימות. אבל איך זה שהתוצאה הזו?

בואו ננתח הכל מההתחלה. בשנת 2019 החל מה שניתן להגדיר כ'היפוך מגמה '. החל משנה זו, למעשה, הן הנדל"ן, אלא גם המגזרים הכלכליים האחרים, היו בעלי אינטרס גדול יותר להגן על הקיימות. במדריכים הקודמים, למעשה, דיברנו לא פעם כיצד באמצעות חומרים תואמים לסביבה וטבעיים במיוחד, אך גם עם מערכות היי-טק, חלה מהפכה בשוק הנדל"ן. המהפכה, שכללה לא רק את שוק המגורים, אלא גם את השוק הקמעונאי והמשרדי. קיימות, מבחינה כלכלית, חברתית וסביבתית. שלוש הווריאציות הללו של מושג זה אפשרו לרבים להגדיל את ערך הנכס שלהם. אחרים מוצאים את עצמם עושים השקעה שבטווח הרחוק תביא יתרונות נוספים.

דובר על שיעורי אנרגיה, אוטומציה ביתית ועדיין השפעה אפסית. בקיצור, כולם מכוונים לפונקציה כפולה: לרגישות ולהשתפר.

אבל איך זה, למרות מצב החירום של קוביד, הגל הזה נראה בלתי ניתן לעצירה?
אנו מתחילים מקטע היוקרה, ואנחנו מווכחים על ידי הדרה. אנו יודעים כי יעד השוק אינו רגיש למחיר (מצוינות). הסיבה לכך, אין זה מפתיע שהיא לא רשמה שינוי.
לאחר חיסול פלח השוק הגבוה יותר, אנו עוברים לחלק הבינוני.

במקרה זה, הסיבות מאחורי הגידול בהתעניינות בקיימות שונות.
אנו מניחים כי הקטע הרמוניה מבחינת מחירים עם כניסתו של קוביד -19, מה שהוביל ל פיחות של ממש במקרים מסוימים של נדל"ן (חשוב על האזורים המושפעים ביותר מהמגיפה).

הצורך להתמקד בקיימות מתחיל מהביטחון הפסיכולוגי של האדם, השורש כעת במנטליות המשקיע שלו. בהתחשב במידע הרבים על חשיבות הקיימות, שהפציצו את דעתנו בשנים האחרונות, ברור לציין כיצד היבט שולי בתחילה הפך ל'ליבה 'בתהליך בחירת הנכס. מוציא יותר כן, אך בתנאי שכיבדו את הפרמטרים הבסיסיים של קיימות. בנוסף, בדיוק 'תודה' למצב החירום, ניתן היה להבין כיצד בביתך יש צורך להכיל צריכה, אך שמירה על הנוחות שאנו זקוקים לה ללא שינוי.
"הכרחי, סגולה" אמרו הקדמונים, ואנחנו יכולים לומר שהם ראו אותנו זמן רב.

האם מגמה זו תימשך? אנו מקווים שגם לאחר המגיפה, קו "מנחה" זה יכול להישאר במתכונת שלנו גם בתהליך בחירת נכס!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB