רווק ועם חתול: השכרות אד הוק ביפן

בכל פעם שחברה מחליטה לטבול את עצמה במציאות חדשה, היא עושה זאת באמצעות בדיקה מדוקדקת של מגזר היעד. כלומר, אותה פרוסה של צרכנים פוטנציאליים להיות מרוצים עד למקסימום, מתוקף צרכיהם. ובכן, גם בנדל"ן חל אותו כלל 'זהוב'. במהלך השנים, למעשה נוצרו, שונו או אפילו בוטלו פלחי שוק. בין הרשומות החדשות אנו מזהים את בני המילניאלים, שחוללו מהפכה מעל לכל חוזי השכירות ה'קלאסיים 'ויצרו את מה שנקרא חללי מגורים משותפים. בעידן בו הכל אפשרי, החדשות הטריות ביותר ובו בזמן יוצאי דופן מגיעות מיפן.

ככל הנראה, במדינה זו התגלה פלח כה גדול עד שהוביל חברת בנייה ליצור סביבה אד הוק. אנחנו מדברים על רווקים עם חתול. למרות שהשאלה עשויה לעורר אירוניה, דעו שהפרויקט אמיתי ויותר מחנך. זהו שיתוף פעולה בן ארבע ידיים בין חברת הבנייה למותג לטיפול בחתולים. אבל איך יהיו הדירות האלה? ראשית כל מדובר על אולפנים בגודל של כ -30 מ"ר אך עם תכונה בסיסית: הם מצוידים בכל הנוחות האפשרית והאי אפשר להעלות על הדעת לחברינו החתולים. בפירוט ישנם: אזורים שבהם החיה יכולה להתאמן, אחרים שבהם ניתן לנוע בחופשיות, אזור שמוקדש כולו לטיפוח, מרחב 'אינטימי' יותר לצרכים, ואזור כיף עם כל המשחקים זה יכול לשגע חתול משמחה.

שיתוף פעולה זה מתכנן לבנות 12 דירות, שיהיו זמינות לשוק ההשכרה. אבל מה שהסקרנים ביותר שואלים את עצמם, וודאי שגם אתם, הוא המחיר שיוכלו לחתום על חוזה דומה. הסכום הכולל שישלם את שכר הדירה של חודש הוא 60,000 ין, שהם כ -500 דולר ארה"ב. אבל זה לא הכל! השותף לחדר והחבר החתולי המאושר יכולים ליהנות מיתרונות נוספים. אלה כוללים בונוס מתנה לבזבוז על חיית המחמד שלך בכל חנות המוקדשת לו.

בנוסף, אנו מזכירים כי מדובר במתחם הבנוי עם חומרים בר קיימא לסביבה. הן האזורים שנוצרו לרווחת הבעלים והן אלה עבור החיה האהובה ביותר על ידי היפנים מטופלים בפירוט. בקיצור, חדשות אלה ראויות להיות משותפות, במיוחד בתקופה כמו שאנחנו חווים בהן נראה כי שוק הנדל"ן והבנייה נמצא בשלב של עצירה. כל זה נותן לנו תקווה להתאוששות בולטת בנדל"ן העולמי ו ... מדוע לא, גם לשיפור בחקר לקוחות פוטנציאליים חדשים למשקיעים.

ואתה, האם אי פעם היית קונה בית חדש לחבר שלך עם ארבע רגליים? בזמן ההמתנה לתגובתך אנו מזמינים אותך לעקוב שוב בבלוג שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB