נדל"ן למשפחות: הערים הטובות ביותר

צרכי המשקיעים לעולם אינם זהים, שכן כל קטגוריית ייחוס מייצגת צרכים, המגדירים את הביקוש בעולם שוק הנדל"ן. למרות שניכר כי בשנים האחרונות, הזמן הטוב ביותר להשקיע בלבנים, למעט כמה חריגים, הוא זה הנוכחי, עלינו להתמודד עם השחקנים השונים בשוק.

 היום החלטנו למקד את תשומת הלב בפרט לקטגוריה מסוימת מאוד. אנחנו מדברים על משפחות. בין אם הם רבים או פחות, הם מייצגים אינטרסים בפני עצמם. כך שאם גם אתם רוצים לעבור לארץ חדשה עם משפחתכם, עליכם פשוט לקרוא את השורות הבאות. להלן כמה רעיונות שכדאי לקחת בחשבון, אם החלום שלך לעבור לעיר המתאימה לצרכי משפחתך.
אז אם אתם מוכנים, נוכל להתחיל עם הטור של היום שלנו!

אנו מתחילים מכל המדינות הטובות ביותר. כידוע, מדינות צפון אירופה, במקרים אלה, מתהדרות במוזרויות ייחודיות באמת. דנמרק נמצאת במקום הראשון בדירוג שלנו. מודל מבחינת סיוע בהורות, בזכות מדיניות חדשנית להגנת חופשת ההורים. גם לא חסרים שירותי בריאות מעולים וחינוך חינם.
כדי להימנע מהסיבות ההפוכות, קזחסטן, הממוקמת בתחתית הדירוג.
שבדיה ונורווגיה עוקבות במקום השני והשלישי.

האחרון, עם הכנסה ברוטו לנפש גבוה יותר בעולם, ועם הזדמנויות עבודה משמעותיות, נהנה ממערכת עזרה חברתית מוכחת. עלויות רפואיות הינן מינימליות ויתרה מכך, המדינה מאפשרת ומעניקה שורה של סובסידיות לפרנסת המשפחה. מכאן נובע כי אחזקת ילד, מבחינת ההוצאה, היא מינימלית. המצב בשבדיה הוא מקביל.

אם השארנו את המדינות הנורדיות, אם היינו ממקדות את תשומת הלב במדינה הטובה ביותר אי פעם, שוויץ הייתה מנצחת, ואחריה קנדה ויפן.
בנוסף לקלות הביורוקרטית, מרכיב לטובת משקי הבית בשוויץ הוא המספר הנמוך שיש לשלם. אין חוקים מסוימים שמגבילים את המערכת ומאטים אותם. כל העניין די ליניארי. בנוסף, מערכת האבטחה המצוינת והסדר והנקיון האובססיבי כמעט של האזרחים עצמם הופכים את המדינה הזו לבלתי ניכרת באמת.

קנדה, לעומת זאת, מייצגת '' אי שמח '' למשפחות. הרבה מושקע בשירות הבריאות הציבורי, עם הופעות גבוהות. האקלים הרב-תרבותי ומעל לכל, מערכת רווחה מצוינת, מעניקים גם לאומה זו מאפיינים שאסור לזלזל בהם.

מבחינת מחירים, כמובן, לרכישת נכס, השונות גבוהה למדי בכל המדינות הללו. מה שהדגשנו בסעיף זה הוא המצב החיובי, שאולי בן משפחה יכול למצוא במעבר לאומה חדשה.

אז לאיזו מדינה תבחרו להתמקם מחדש בשנת 2020?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB