קובד וחדלות פירעון: המצב הספרדי

קוביד מעמיד שוב את כל כדור הארץ במבחן. מבלי לעשות הבחנות, חלקם יותר, חלקם פחות, סובלים ממצב קריטי ביותר. במדריכים קודמים עסקנו בנושא המשכנתא כנושא. ומעל לכל, כיצד יתכן שרבים מחתמי הסכמי החכירה דחו את התשלומים.

ובכן, נראה, שלמרות ההוראות והפעולות שביצעה הממשלה, הבעיות עדיין נמשכות כיום במדינות מסוימות. דוגמה בולטת בשלב זה היא זו המיוצגת על ידי ספרד. האומה היחידה מסוגה המיועדת ליופי ותרבות בלתי מעורערים, ספרד השיגה שיא נוסף. אין ספק שלא בשמחה. זה סווג כאחת ממדינות אירופה שנפגעו ביותר ממצב החירום של המגפה. ודווקא כאן אנו בריאליגרו, לאחר כמה חודשים מאמצעי התמיכה שאומצה על ידי ממשלת ספרד, רוצים לנתח את המצב. איך יראו נדל"ן ספרדי עכשיו? האם המדיניות שמטרתה לתמוך בקבוצות המושפעות ביותר תביא לתוצאות הרצויות? כדי לענות על שאלה זו, החלטנו ליצור טור קטן זה, המוקדש בדיוק לנושא זה. אז אם אתם סקרנים לדעת יותר, אנחנו יכולים להתחיל!

למרבה הצער, אחת המילים הפופולריות ביותר בספרד בתקופה האחרונה, החל ממצב החירום הפנדמי, היא 'חדלות פירעון'. אבל בואו ניקח צעד אחורה. בחודשים הקודמים, ספרד, בדומה למדינות אירופאיות אחרות ולא כמו גרמניה, נקטה באמצעים להקל על משפחות ועסקים שיש להם חובות תשלום, כחתמים על חוזי שכירות. לכן החליטה ממשלת ספרד לדחות את התשלומים ובמקרים הקיצוניים ביותר להשעותם.

אולם נכון לעכשיו נראה כי המצב לא השתפר, בהתחשב בכך שמדברים על מחדל אמיתי עם נתונים מפחידים. כ -2,500 מיליון יורו הם סך האירו שיש להחזיר, עם הריבית הראויה, כתוצאה ממשכנתאות והלוואות שמטרתן לתמוך ולקיים חוזי חכירה. אבל יש עוד. אם ננתח את המצב הכלכלי הכללי יותר, כולל בתחום המאקרו הזה גם את שוק השכירות ואת מכירות הנדל"ן השונות, אנו מגיעים לסכום כולל של מעל 100,000 מיליון יורו שכבר דווח בספטמבר. אנו מזכירים לך כי פרק הזמן בו ניתן היה לבצע חוזים ציבוריים היה שישה חודשים. זה לחוזים פרטיים הוא שתים עשרה. למעט, כמובן, במצבים קיצוניים. על פי הדיווחים בתקשורת בתעשייה, צפוי להגיע לשיא אמיתי של חדלות פירעון בחודשים הקרובים. מסקנה טרגית למדי של שנת 2020 זו, אם תוסיף מערכת בריאות שנמצאת כעת בקריסה.

יש לזכור כי בתקופה של סוף נובמבר יפוגו המועדים לתשלום חוזים רבים. לכן, יש חשש שמא ניתן להגיע למיתון כלכלי חסר תקדים. אין צורך להתעלם מעובדה מדאיגה נוספת. אלפי ספרדים נמצאים כיום במצב של ERTE. הפיטורים הספרדים. רבים חוששים שהם עלולים לעבור מבוי סתום זה לחסימה מוחלטת, במיוחד לגבי עובדים עצמאיים שיצטרכו להוריד את התריסים של פעילותם.
כיצד יסתיים מצב זה? תוכלו לגלות זאת רק על ידי הישארות מעודכנים כאן!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB