משכנתא והגנה ספרדית

בכל משחק כדורגל שמכבד את עצמו, הפורוורדים ממלאים תפקיד בסיסי. אך הדבר נכון גם לגבי המגנים, שלא מאפשרים לקבוצה השנייה לזרוק את הכדור לשער, נגד ההתקפה, ובכן, כמו בעולם הכדורגל, גם בנדל"ן אנו מדברים לעתים קרובות על התקפה והגנה. בפרט, היום ננסה להבין כיצד והאם ההגנה על מדינה מספיקה מפני מתקפת המגיפה. אנו מדברים על אחת המדינות שנפגעות ביותר ממשבר הבריאות באירופה: ספרד. אומה מעוררת קנאה בגלל האנדרטאות והמזון והיין שלה, ובעיקר בגלל חמימות האוכלוסייה, היא הייתה הטריטוריה שהפגיעה ביותר בגלל מצב החירום של קוביד.

על מנת לקבל תשובות לשאלות השונות שאנו שואלים את עצמנו, החלטנו לנתח את המחצית הראשונה של ספרד, הן בתחום המיקרו של שוק הנדל"ן והן ברמה הכלכלית הכוללת. אנו נתמקד במיוחד בבקשת המשכנתא שתוכל לתמוך בהוצאה על נדל"ן. אז אם אתה מוכן, נוכל לחנוך את החדשות שלנו היום!

באשר לסכום הממוצע, על פי סקרים סטטיסטיים, במחצית הראשונה של השנה הערך היה סביב 120 אלף אירו. עם שינוי של 1% לעומת השנה הקודמת. על פי מה שנרשם, 2007 הייתה נקודת המפנה. השנה בה המשכנתא הממוצעת שנרשמה הגיעה לשיא של כל הזמנים. תמורת סך של 185,643 יורו. מאותו הרגע, פיקח על קריסה אמיתית, שהביאה את הערך הזה ל -80 אלף. לערך כולל של -56 נקודות אחוז.

על בסיס משכנתא חודשית, לעומת זאת, המחצית הראשונה של ספרד מציגה שווי ממוצע של 460 אירו. על פי שיקול דעת מומחה, יש לקחת בחשבון ערך זה מכוח מדדי הסיכון הרבים שהופיעו בתקופה זו ונשארים כיום יציבים. בנוסף, הבנקים ממשיכים ללא היכרות עם אימוץ מדיניות אשראי שמרנית. מה שאומר שפחות ופחות אנשים נהנים ממשכנתא וכי יש להם ערבויות אמיתיות. אם ניתן לדבר באחוזים, ניתנו משכנתא ליחידים עם חוזה עבודה לזמן קצוב, אשר עם זאת מהווים נתח דק מאוד של השלם. הסך הכל הוא למעשה כ -7% מהפונים.

רמה ממש נמוכה מדי, שגורמת לנו להבין כמה קריטי ומעייף זה להיות מסוגל להשתלב מחדש בנדל"ן הספרדי אם אין לך בסיס כלכלי איתן. לכן אין זה מפתיע שהרכוש הספרדי סבל וממשיך לסבול מהמצב הקוביד. יתרה מזאת, אנו לוקחים בחשבון שספרד רשמה כיום עלייה חדשה בזיהומים, מה שמוביל לתחושת חוסר התמצאות הן למשקיעים, אלא גם לאותם מומחים בענף שלא מצליחים לממש באופן מוחשי תחזיות לטווח הארוך.

ברור אפוא כי לאחר זמן מה המצב אינו הטוב ביותר. אבל, כמובן, אנו מקווים שספרד עם האנרגיה שלה תוכל להתאושש!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB