איטליה וירוס Coronavirus: השלכות על המחירים

כפי שכבר הופיע בעיתונים בינלאומיים רבים, מאז הבוקר כל חצי האי האיטלקי משוריין לחלוטין. מידה חזקה, לנסות להכיל מגפה שמביאה את כדור הארץ כולו על ברכיו. טיסות מבוטלות, נוסעות בין עיריות רק במקרים של הכרח קיצוני ואספקה. בקיצור, הגזירה שכונתה הרוב '' אני נשארת בבית '' מעבירה במלואה את הביקורתיות של התופעה המשתוללת.

יחד עם חצי האי היפה, מדינות שכנות אחרות נוקטות גם באמצעי ביטחון מחמירים למדי. אבל מה שמעניין אותנו ואשר ראוי לתשומת לב מיוחדת, הוא הקשר בין COVID-19 לשוק הנדל"ן. בפירוט, מה יהיו ההשלכות הקשורות לווירוס קורונאווי בשוק הנדל"ן האיטלקי, לאחר החלטה כה דרסטית?

כדי לתת תשובה מקיפה למדי, השארנו את הרצפה למומחים העיקריים בענף, כדי לתת לנו סקירה ברורה וכמה שיותר קרוב להשלכות העיקריות שיש לשוק הנדל"ן האיטלקי.

על פי מה שדווח, בתחזית הקודמת לעלייה של 3.3 אחוזים באיטליה, כרגע מדובר ב 2.8 אחוזים. השפעה של הנגיף שהגיע לחצי אחוז ברחבי העולם. (תמיד מבחינת התמ"ג). עם זאת, אזור האירו צופה קצב צמיחה של 0.5%. אבל איטליה משלמת את המחיר הגבוה ביותר עבור ההאטה כולה (למרבה המזל טרם קפאה על שמריה).
אולם המדיניות שיושמה לפני פחות מ- 24 שעות, לשמירה על בריאות האוכלוסייה וכנגד התפשטות הנגיף, תשמש ככל הנראה כדי להגביל את נזקיה. אפילו ברמה הנדל"נית.

לפני שנכנס לנדל"ן האיטלקי, ננסה לתת סקירה של שוק הנדל"ן האירופי. מגזר המגורים באירופה עשוי לסבול מהאטת מחירים. באזורים מסוימים, כמו ספרד ואירלנד, כבר הושג שלב זה. עם זאת, יש לקחת בחשבון שלא יהיו חסרי תמריצים להרים את הכלכלה הבינלאומית. בדומה לבנק המרכזי האירופי, הוא ימשיך לקבל תמיכה, תוך שמירה על שיעורים ברמה אטרקטיבית מאוד.

כעת, בואו ניכנס לאחת המדינות המושפעות ביותר מהתפשטות COVID-19. איך אתה רואה את הנדל"ן האיטלקי? ובכן, בטח תתפלאו כמה אתם עומדים לקרוא. הנסיבות הקריטיות הנוכחיות עלולות לגרום לעליית מחירי הנכסים על אדמת המדינה. מדברים על עלייה של 0.5% (לעומת 0.1% נמוכים מאוד שנרשמו בשנה שעברה). אך כיצד יעודדו משקיעים פוטנציאליים לרכוש נכס באיטליה? פשוט בזכות הנגישות הכלכלית הנמוכה מאוד, ובעיקר, בעלויות המימון המספיקות. במיוחד באזורים האטרקטיביים ביותר בחצי האי.

מצד שני, שוק הנדל"ן האיטלקי תמיד התאפיין בנטייה גבוהה מאוד לדינמיות, מה שאפשר לו להתאושש גם בתקופות קריטיות במיוחד.

לפיכך יש לקוות שמצב זה עדיין יומת. בינתיים, עלינו להישאר מעודכנים בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB