ציריך עולה על ז'נבה: החדשות האחרונות

ציריך עולה על ז'נבה בעולם הנדל"ן. זה המצב שמאפיין את שוויץ מאז הרבעון האחרון של השנה שעברה. אחת המדינות העצמאיות ביותר מהנוף שמסביב ומעל הכל יציבה כלכלית, חווה מהפך של ממש.

כדי להדריך משקיעים פוטנציאליים ולנסות להבין את ממדי התופעה, החלטנו לנתח את המצב. על סמך סקרים וניתוחים סטטיסטיים שבוצעו על ידי מומחים מובילים בתחום הנדל"ן, ניתן היה ליצור סקירה מלאה למדי. מסיבה זו, עלינו רק לחנוך את החלק הנוכחי שלנו, המוקדש לשתי הערים השוויצריות המתחרות!


בניתוח שלנו, נעקוב אחר מה שמכונה 'היגיון המשפך', החל מהמצב הכללי בשוויץ, ואז ניכנס לפרטים.
על פי המחקרים האחרונים נראה כי שוויץ נמצאת בסיכון לבועת דיור. או גרוע מכך, של הערכה מוגזמת. במיוחד בערים ז'נבה וציריך, נראה שהתופעה הגיעה לרמות אקספוננציאליות.


למרות שהופעלו אמצעי רגולציה כדי לבלום את עליית המחירים הזו, נראה כי המצב לא משתנה באופן חיובי. ואכן. המשקיעים מתייאשים יותר ויותר, במיוחד בעיר ז'נבה, המדרגת מחדש בחדות מציריך.

אך עדיין, לפי נתונים סטטיסטיים, נראה כי שוק הנדל"ן בציריך מחזיק בשמה הטוב של הנדל"ן השוויצרי. העיר הזו היא שעדיין מושכת משקיעים, בזכות הירידה בריבית למשכנתאות. אולם מצב זה, בהשוואה לשנים קודמות, אינו חיובי כלל. די אם נאמר שהשוק בציריך וגם בז'נבה נמצא בסביבה מוגזמת כבר עם תשואה שכירות נמוכה בהחלט. יתר על כן, ציריך עלתה על ז'נבה, הן לפי מדד, אלא גם לפי מחיר. נראה כי המחירים בפועל של האחרונים נותרו נייחים, אך אומנם הערכו יתר על המידה.

 אבל מה יחסוך הנדל"ן השוויצרי? ללא ספק, שיעורים שליליים הם בסיסיים להתאוששות עקבית כנגד סיכון בועת הנדל"ן. חשוב שהקונים יהיו מוכנים להשקיע כעת לפני שהמצב יהפוך ללא בר-קיימא. הנקודה החזקה אפוא: זמן!

 ציריך וז'נבה בהקשר של האיחוד? כיצד מוגדר המצב?
ברוב הערים המטרופוליניות נראה כי הריבית ירדה. מיקומי הסיכון הבועה היחידים הם פריז ופרנקפורט. זו הסיבה, בהקשר חיובי ביותר, יש להבטיח נגישות רבה יותר למשקיעים, כדי לא להישאר מבודדים גם בהקשר של הנדל"ן האירופי.

כיצד יתפתח המצב בשוויץ, לא ניתן להגדיר בבירור את המצב הקרוב. יש לקוות כי ניתן לבטל את סיכון הבועה על ידי גידול בביקוש, נתמך על ידי ייצוב מחירים.
למידע נוסף, המשך להישאר מעודכן בפורטל הריאליגו שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB