כשנדון בנדל"ן: המקרה הצרפתי

זה יכול לקרות כל יום למצוא מבנים מפוארים למכירה. אולי אפילו בעל עניין היסטורי. כמו טירה. וזה יכול לקרות גם שתכשיטי נדל"ן אלה מוצעים למכירה פומבית ואז נמכרים במחירים מופקעים. לפיכך הכל נורמלי. אבל יש אולם. בנימוק פשוט והגיוני זה, השארנו פרט. זו המתייחסת לאלה שמעורבים חלקית בבחירה זו. הקהילה שמסביב. היום, קוראים יקרים, אנו נספר לכם על מקרה שבאמת גורם לדיון. זו המתייחסת למכירת טירה היסטורית בצרפת שעוררה חוסר שביעות רצון עמוק בעיריית ההתייחסות. למה ? אם אתה סקרן לדעת יותר, אנו יכולים לחנוך את טור המיני שלנו היום! בואו נתחיל!

הטירה המדוברת היא זו של פונטצ'רטראן, השולטת ליד ורסאי. כבר מהפרט הקטן הזה תוכלו לנחש את היופי וההדר ממנו נהנים המבנה הזה. ובכן, מכירת הנכס יצרה תמיהה וחוסר שביעות רצון, שכן הסביבה, על פי התושבים, מסתכנת בהפיכתה לעיר מעונות. הפרויקט אליו מיועדת הטירה הוא באמת שאפתני. בתקציב של כ- 35 מיליון יורו יתקבלו 41 דירות מסוגים שונים, שרבים מהם כבר "הוזמנו" בעלות של כ- 353,000 יורו כל אחד. אזור היעד הוא באזור פריזאי איל-דה-פראנס, שכבר מפורסם בזכות הנוכחות, בנוסף לבירה, של תרחישים טבעיים והיסטוריים רבים אחרים של יופי בלתי מעורער. אך תושבי פונטצ'רטראן, שמגיעים ל -3,500, לא קיבלו את ההחלטה ברצון.

זאת מכיוון שהגבול שהושג עד כה מבחינת צפיפות האוכלוסין, מוביל את העיירה להיות מוסמכת כ"קהילה כפרית ". לכן מובן כיצד פרויקט דומה, בנוסף להשחתת הסביבה הנפלאה בה נמצאת הטירה, יכול גם לערער את הזהות האופיינית למקום. בקיצור, האוכלוסייה רוצה בכל מחיר למנוע מהמציאות החייכנית להפוך למרכז עיור מסיבי. על פי הנתונים המשוערים, למעשה, הסף של 3,500 תושבים יחרוג לחלוטין תוך זמן קצר ויגיע ל 15,000. יתר על כן, לא יחסר התערבויות שיפוצים עירוניות בכדי להכיל ולנהל תנועה גבוהה וכבדה בעליל. במיוחד עבור סביבה כל כך רחוקה מבין התכתיבים והזכות האופייניים של התיישבות מטרופולין. אבל זה לא הכל. אם זה כבר מפתיע אותך כיצד החלטה השייכת לעולם הנדל"ן יכולה להעביר ולשנות חשיבה פופולרית, אתה תהיה המום מהחדשות הבאות.

האגודה המקומית להגנת הסביבה הכפרית והמגוון הביולוגי (Acserb), ביקשה לבדוק את הפרויקט, לנתח אותו מחדש וכבר הגישה שלוש ערעורים נגד צפיפות עירונית ללא מגבלות, בתוספת מכתב למשרד. של תרבות. היוזמות הנדרשות נועדו לבטל מלכתחילה כל סיכון להפרטת הטירה. שנית, לארגן קו תיירותי שיכול לכלול את הטירה במיפוי כללי של היעדים הפופולאריים ביותר.
מי יודע איך זה ייגמר ... תוכלו לגלות רק על ידי הישארות מעודכנים בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB