מדריד לצעירים: עזרה בקנייה

האם שמעת פעם על '' עזרה בקנייה ''? זהו מדד כלכלי המסייע ברכישה, אך לא רק. אנו מנסים להכנס יותר לשיתוף פעולה זה, וכדי להבין טוב יותר כיצד, במדריד, הנוהג הזה הפך להיות בסיסי עבור הנדל"ן והצעירים.

כפי שציפינו, המונח '' עזרה בקנייה '' מתייחס למערכת יחסים ציבורית-פרטית המאפשרת לאנשים להעניק משכנתא (אם כי אין להם ערבויות). לכן בעל הכנסה חודשית מינימלית, אתה יכול לגשת אליו. מדד זה, בעל אופי אנגלו-סקסוני, חצה את הגבולות הלאומיים והגיע אל הנדל"ן של מדריד. אחת המדינות והערים שנפגעו יותר ממצב החירום של קוביד שוקלת כיצד לעזור למשקיעים פוטנציאליים. אכן, החשוב ביותר: צעירים.
למעשה, העיר מדריד היא יעד עבור תלמידי ארסמוס רבים מדי שנה, וגם עבור עובדים צעירים אשר מסיבות מובנות נזקקות להקצאה זמנית או קבועה. רבים מהם, ללא אחריות כלכלית מסוימת, בוחרים בפתרונות גמישים יותר. עם זאת, בשנים האחרונות העיר הספרדית הנהדרת הפכה ליעד עבור משקיעים צעירים שרוצים לשנות את חייהם, החל מההשקעה החשובה ביותר: נדל"ן.

אולם הנעילה הרדמה את שוק הנדל"ן שמתעורר בשנים האחרונות. עם קריסת מערכת הבריאות, מדריד העמידה את הכלכלה על מצב המתנה, אך כעת היא מתחילה לסבול. וכאן נולד הרעיון.
זה כמה שבועות שהתכנסו המומחים העיקריים כדי למצוא פיתרון שמסוגל להפעיל מחדש את המערכת הכלכלית כולה, מבלי שיצטרכו להרגיז את המחירים (להגדיל אותם או אפילו להחמיר אותם באופן ניכר).
איך הכלי החדשני הזה עובד כדי להפעיל מחדש את הנדל"ן הספרדי?
מי שלוקח משכנתא, ישלם רק 5% מערך הנכס הכולל מראש. אולם כרגע 20% נדרשים מהבנקים הספרדים. והשאר 15%? זה יינתן על ידי האוטונומיות המקומיות או על ידי הממשלה.
מה אני יכול לומר, כלי ייחודי באמת, עם זאת שלא עורר ספקות.

אולם למרות הכל, מה שצריך לעשות הוא לחכות להשלכות חדשות בנושא זה. מבחינה בריאותית, השיפור ניכר, אך יש צורך לשייך נתונים אלה גם לנתונים הכלכליים. כולם תוהים עד כמה יעיל הכלי הזה, בטווח הקצר, יביא את הנדל"ן הספרדי אל פני השטח. נזכיר כי ספרד והעיר מדריד השיגו נראות מיוחדת בזכות יוקר המחיה הנמוך (בהשוואה לממוצע האירופי) ולשירותים המעולים הרבים שהעיר והארץ מציעים.
אז האם צעירים ינצלו את ההזדמנות הזו להשקיע בנדל"ן ספרדי למרות המצב המגיפה? אנו מקווים שהתשובה לשאלה זו חיובית. בינתיים נמשיך לעדכן אתכם בנושא הנדל"ן העולמי!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB