עתיקים ומודרניים: החידושים בעיצוב ביתי

לעיתים קרובות יש נטייה לחשוב שעם כניסת השנה החדשה נזנח כל סגנון ששייך לעבר. במציאות זה לא כך. עסקנו לא פעם בשיח בסגנון הרטרו. למעשה, עבור חובבי וינטאג ', זהו הפיתרון הטוב ביותר שלא לנטוש לחלוטין את הטעמים שלך מבחינת ריהוט פנים. ואם אתם אוהבים במיוחד ריהוט עתיק ורוצים למצוא את הפשרה הנכונה עם המודרניות? להלן כמה מהטיפים האחרונים של מומחי דקו ביתיים מובילים. תצליחו לא לוותר על הריהוט והריהוט שלכם, תוך שמירה על סגנון ייחודי בסביבתכם הביתית.

בדרך כלל, כשחושבים על הדירה העתיקה במצוינות, בדמיון הקולקטיבי מתגלים כמה אלמנטים חיוניים מסוימים. כדי להקל על בחירת הפרטים שמהם להתחיל כדי לארגן מחדש את הסביבה הביתית, אנו מזכירים:
- טפט להקלה
- הדפסים גיאומטריים
- וילונות מפוארים ומפוארים
- ריהוט עץ עתיק
- נברשות תלויים
- ציורים עם מסגרות נפלאות במיוחד
- מפות ארוכות וניידות, פסטל או בדוגמת
- כיסויים לכסאות וספות תוך תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר

לאלמנטים אלה בעלי השפעה חזותית רבה, עלינו לשייך אחרים, מינוריים, אך עדיין מהותיים. איך נשכח את ארונות הסבתא הזקנה, המלאים בכלי כסף וערכות קרמיקה? אז מדוע לא להעניק לאלמנטים האלה חיים חדשים? ואז התחילו לשערך אותם מחדש, בעזרת טיפולים פשוטים להחיות את הצבע. בנוסף, חשפו אותם לפינות שיישארו ריקות ונטולות תשומת לב. כך תוכלו לנצל את הפרטים הקטנים לטובתם.

ומי אמר שהבציר נמצא רק ברהיטים? טיפ שמומחים על ידי מומחי דקו הביתיים העיקריים הוא בגדים. אם יש לך בגדים או אביזרים שמבטאים באופן מלא את הסגנון שאתה מחפש, שים אותם על התצוגה. אולי ליצור פינת ארונות, כך שכל מי שנכנס לביתך יכול לקחת קפיצה אל העבר. ברור, בגבולות המתינות. זכרו: כשמדובר בדקו ביתי, החוק 'פחות זה יותר' מנצח על הכל!

ואם אתה רוצה להפוך את הבית שלך לדבוק יותר בעידן עבר, נצל את המוזיקה. ובכן כן. אם התמזל מזלכם למצוא רדיו של אז או את הווינילים הקשורים אליו, כל שעליכם לעשות הוא למקם אותם כדי ליצור את פינת המוזיקה העתיקה שלכם. ולמה לא, אולי הכנתם לפעולה לא תהיה כל כך גרועה!

אז אחרי שעלינו טיפים קטנים אלו לקשט את הבית שלכם בסגנון עתיק, מבלי לוותר על הנוחות של ההווה, כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לאחל לכם עבודה טובה! אנו בריאליגו תמיד מוכנים לספק לך את המידע הנכון. לא רק בשוק הנדל"ן, אלא גם על דקו ביתי והחדשות האחרונות!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB