משמיים לגיהינום: הדרמה של מאוריציוס

בדמיון הקולקטיבי, המונח מאוריציוס גורם לנו מייד לחשוב על גן עדן אמיתי עלי אדמות. חופים לבנים ארוכים, ים צלול ואקלים מושלם. החג האופייני. בקיצור, בראש שלנו, תחושת רגיעה ורווחה מתממשת מייד. הרצון להשקיע בנדל"ן לאומי תמיד היה משותף לרבים. בהתחשב גם ביוקר המחיה הנמוך מאוד, אין זה מפתיע שבשנים האחרונות התיירות הייתה המנוע שהשפיע בעיקר על הנדל"ן הלאומי. תקופה פורחת עם זאת הפסיקה דרמטית.

עם הגעתו של הקוביד -19 גם במקומות חלומיים כמו מאוריציוס, הבעיות לא היו מעטות. ומסיבה זו החלטנו היום לנתח את אלה שהשפיעו בעיקר על המצב הקסום הזה. ברור כיצד וירוס קורונה החליף את הקלפים על השולחן, אפילו במקומות שהראו סימני צמיחה. במיוחד לגבי הנדל"ן.

המצור בפועל במאוריציוס החל ב 20 במרץ, בצו. סגר קטלני, שמנע ממשקיעים פוטנציאליים רבים לזרום לנדל"ן המקומי. למעשה, עסקאות רבות אשר זמן קצר לאחר מכן היו גורמות למעשי מכירה. אך לרוע המזל היה צורך 'להקפיא' את הכל. אולם מה שהשפיע עוד יותר על הנדל"ן המקומי לא גילה את השפעותיו בעתיד המיידי. בהיותה ארץ עם ייעוד תיירותי, יש מעט שירותים ופעילויות אלטרנטיביות. גם מבחינת האספקה, מאוריציוס מבוסס על יחסים בינלאומיים עם מדינות יצוא אחרות שלהם. משאבים רציונליים פירושם עליית עלות זהה.

ובטווח הבינוני עד הארוך זה גם יוביל לעלייה ניכרת ביוקר המחיה. כפי שאתה יכול לנחש, זוהי תגובת שרשרת, שהתרחשה אולי בימי הזוהר של האומה. אבל זה לא הכל. מערכת הבריאות של מאוריציוס אינה הטובה ביותר וכפי שניתן להסיק, קריסתה הייתה בלתי נמנעת. לפיכך אין זה מפתיע שכותרת הטור שלנו כיום, המסכמת את האופן שבו האומה הזו עברה מלהיות גן עדן לכל דבר לגיהינום של המקומיים. בעלי נכסים אינם מוצאים דרישה תקפה ורחבה מספיק בכדי שיוכלו למכור בתים במחיר שווה פרופורציות לשווי הנכס. מצד שני, אי הוודאות מצד המשקיעים נותרה בעינה. בהתחשב גם בספקות הנובעים מהבעיות שעלו בתקופה האחרונה, רבים החליטו לסגת לפני שהשקיעו בלבנה הלאומית.

ברור שלא קל להגדיר את ממדי המשבר ולא להניח השערה לסוף אמיתי לסוגריים מאוד ביקורתיים אלה. מה שאנו ממליצים לעשות, בהתבסס על שיקולי המומחים, הוא לדבוק. השארת רכישת נכס בהמתנה היא הפיתרון החכם היחיד כרגע. רק ברגע שהכל התגלה, ניתן יהיה לפעול בהתאם!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB