האנומליה של פינלנד

אפילו האומות החזקות ביותר מראות סימני התרחקות, בתקופה כמו זו הנוכחית. היום ננתח את המצב החריג בפינלנד. לא תקין מסיבה מוגדרת היטב: חוסר הוודאות שנובע מחירום הפנדמיה, שהוביל לשינוי עקומת השוק הלאומי בנדל"ן. אטרקטיביות הנדל"ן נותרה אפוא חזקה, אך לא בכל הרמות. לכן, אם בימי החורף הקרים האלה אתם רוצים לברר מה קורה בעולם הלבנים, המדריך הזה הוא בשבילכם! לכן, אם אתם מוכנים, אנו יכולים לחנוך את החדשות הקטנות המתמקדות בתופעת פינלנד!

אנו מניחים כי פינלנד תמיד הייתה זרה לשינויים בשוק הבינלאומי. חמוש בממשלה נוקשה ובחקיקה שאינה נוטה מאוד לשינויים, היא הוגדרה תמיד כמעצמה כלכלית בפני עצמה. לא במקרה אנו בריאליגו ראינו לנכון לטפל בתיק פינלנד. מה קורה בזמן של הפרעה עולמית? בפינלנד נראה כי האטרקטיביות של שוק הנדל"ן לא השתנתה. ואכן, ההשפעה שגורמת למומחים בתעשייה להדהים היא הבאה. נראה כי היקפי העסקאות דומים לתקופות שקדמו למגיפה. עם עלייה מסוימת בחתימת חוזי רכישה ומכירה של נכסי יוקרה. הירידה, מבחינת ההשקעות הנעשות בנדל"ן, היא אך ורק ביחס לנכסים הסטנדרטיים יותר, עם מחירים נמוכים יותר ויותר במדינות אחרות, ונייחת בפינלנד הקרה.

גם במקרה זה נראה שהמדינה המדוברת מתגוננת היטב מפני חירום קוביד, או לפחות במגזר המחקר שלנו.
הסיכויים העתידיים אינם כה בטוחים אם אנו רואים את המצב הנוכחי ניטרלי למדי ביחס לשאר העולם. ההנחה היא וצפויה גידול מתמשך, אם כי מואט, בעניין בנכסי יוקרה. ועלייה שלאחר מכן, הרבה יותר הדרגתית, מבחינת קנייה ומכירה ביחס לרמות הבינוניות-נמוכות. ודמי השכירות? שאלה טובה! כדי לענות על שאלה זו, עלינו לקחת צעד אחורה ולנתח את הרקע הפיני. ברמה התרבותית, פינלנד מוגדרת כאומה מודרנית אך מעט נוטה לחתימה על חוזי שכירות.

זאת מסיבה פשוטה: יש מעט מאוד זרים במדינה זו, כך שרוב האנשים החיים במדינה זו, בנוסף ליהנות ממשאבים כספיים גבוהים, יכולים להרשות לעצמם קורת גג. במילים פשוטות, יוקר המחיה בפינלנד הוא גבוה מאוד, וגם די קשה להתגבר על הביורוקרטיה המורכבת שעומדת מאחורי הגשת בקשה לאזרחות. בקיצור, תגובה כזו לא הייתה כל כך בלתי צפויה! לכן, אם גם אתם הייתם המומים מקריאת חדשות אלו, דעו כי אנו מוכנים להפתיע אתכם בטורים חדשים ומעניינים. תמיד כאן כל יום, ובבלוג הרשמי שלנו! סודות הנדל"ן, חדשות בענף ואופנות חדשות, תמיד במרחק קליק אחד בלבד!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB