מבקתה קלטית לבית כלבים: החידוש האיטלקי

מי היה מאמין שצריף קלטי יהפוך אחר כך לבית לכלבים? כן, היום הפורטל שלנו הופך להיות מדריך ארבע רגליים זה! מוזר שהיה ראוי להיות מודגש על ידינו בריאליגרו. ידוע שזה לא זמן טוב, במיוחד מכיוון שהסיכון לנעילה חדשה מפחיד מדינות רבות. אבל מדי פעם אתה צריך לשמוע חדשות קלילות יותר. אבל עדיין מעניין. אז היום, כפי שהבנתם, נגלה כיצד ניתן היה להפוך בקתה עתיקה, המקושרת למסורת הקלטית, לבית כלבים. נתחיל ברעיון. לגאונו האיטלקי של האדריכל שהחליט לחתום על פרויקט זה הייתה מטרה אחת.

לשלב את הסגנון הקלאסי הקלטי שהיה קיים עם הצורך ליצור סביבה מתאימה לקבלת פנים לכלבים בחודשים החמים בהרים. לכן אין זה מפתיע כיצד נקרא הפרויקט '' ביתה של היידי ''. הסגנון הוא אפוא זה האופייני לקוטג'ים הרריים, אשר עם זאת אינו משנה את המבנה העתיק האופייני אליו נהנה הצריף עצמו. החומרים שנבחרו למימוש רעיון אלטרנטיבי זה כולם קיימים מבחינה אקולוגית ובעלי השפעה סביבתית נמוכה מאוד. עץ ואבן, בנוסף לעורר את עידן המבנה המקורי, מאפשרים לבודד את הבית מהחום בחודשים החמים ביותר. שמירה על סביבה אופטימלית גם בקיץ החם ביותר. בנוסף, נוכחותם של מרפסות גדולות המכוסות במלואן מבטיחה קרירות מוחלטת ומעל לכל אידיאלית עבור חברינו הרגליים.

אבל איך כל הבית מתפתח? האזור המרכזי מוקדש לסלון ולחדר האורחים. באופן כללי הבניין משתרע על פני שתי קומות, כולן מוארות באור שמש מלא. ברור שלא חסרות מערכות אבטחה מתקדמות במיוחד, כמו גם מערכת אוטומציה ביתית כללית לכל המבנה. למעשה, החידוש שמייצג פרויקט זה הוא מקיום דו-קיום של אלמנטים טיפוסיים של המסורת הקלטית, המשולבים באופן מושלם עם הצרכים הטכנולוגיים שמביאה החברה של ימינו. אנחנו מדברים גם על מבנה חסר תקדים, מכיוון שהוא מכוון להחזיר צריף ישן לאור ולהעניק לו שימוש לא שגרתי בעליל.

אנו גם מזכירים לכם שמתחת למדרגות הראשיות נוצר מחסן גדול הן כדי למנוע בזבוז נוסף של שטח והן כדי להבטיח סביבה קרירה ומוגנת עוד יותר לחברים ארבע הרגליים המאושרים שיארחו את המבנה.

בקיצור, מקום ייחודי שבהחלט יחנך יעד ייחוס חדש לשוק הנדל"ן הבינלאומי. לכן, אם אתם מעוניינים לגלות פרויקטים אלטרנטיביים חדשים או פשוט רוצים להתעדכן בחדשות השוק האחרונות ... עליכם פשוט להתעדכן בפורטל הריאליגרו שלנו! כל יום תוכלו למצוא את כל החדשות הטריות ביותר!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB