ניו זילנד והכפר למכירה

ניו זילנד היא ארץ ייחודית. גם נוף גיאוגרפי וגם תרבותי. למעשה, היא מארחת קבוצות אתניות רבות מכל רחבי העולם. אחד המקומות הפופולריים ביותר להתגורר בהם. אבל היום, החלטנו לשים את האומה הזו במרכז הטור שלנו, למען גורם יוצא דופן באמת. לעתים קרובות אנו מדברים על שינויים מבניים, מגמות בשוק, אך מעולם לא נתקלנו בנושא דומה בעבר. בלי תקדימים.

בניו זילנד הופיע כפר בנדל"ן הלאומי. ובכן כן! אנחנו לא מדברים על מבנים פשוטים או נכסים יוקרתיים במיוחד. המכירה ההיפותטית נוגעת למציאות שלמה. אם זה גורם לך לחייך, מה שאנחנו עומדים להוסיף ישאיר אותך ללא מילים. למעשה, זה לא כפר פשוט. כאילו זה כבר לא מספיק יוצא דופן כמו הודעה, מוכנסת תכונה נוספת

כל בית השייך למיקום זה בסגנון המערב הרחוק! קצת נאלץ להיות ניו זילנד? אולי כן. אבל החדשות משגעות את כל המשקיעים אוהבי המערב הפרוע! אבל כדי להבין טוב יותר כיצד המציאות הלא טיפוסית הזו מובנית, בואו נקח צעד נכון אחורה. מתי נולדה המדינה? ומדוע הוא הוצע למכירה רק עכשיו?
בשנת 2002 בדוגני, מייסד חברת זכוכית ידועה, החליט להקים כפר. העתק המדויק של מדינת גבול בקיומינג (מתאריך 1960). החומר בו נעשה שימוש היה פשוט.

כל מה שהיה ברשותו של המייסד לאחר מסעותיו הרבים, שראו אותו עוסק בגילוי ארצות הברית של אמריקה יחד עם אשתו. ישנם כיום עשרה מבנים היסטוריים במדינה. אלה כוללים נוכחות של קולנוע, משרד של שריף, חדר ביליארד, בית משפט ובניין עם 13 חדרים לסביבות 22 איש.

בקיצור, נראה שהוא באמת חזר אחורה בזמן! אבל זה לא הכל. עד לאחרונה, כדי לנסות להדגיש את היופי המקומי, הכפר היה התפאורה לאירועים רבים. בסגנון מערבי מלא! אבל היו גם חתונות, לאוהבי הסגנון שהוזכר לעיל. בקיצור, מדובר במציאות ייחודית וללא ספק חסרת תקדים. האם אתה סקרן להגיע אליו? ובכן, כך תוכלו לעשות זאת. הכפר ממוקם באי הצפוני של המדינה, כשש עד שבע שעות ברכב מאוקלנד.

אבל אם בנוסף לביקור, אתם להוטים לעשות צעד נוסף ולהפוך לבעלי התכשיט הזה, זה יספיק לכם '' רק '' 7.5 מיליון דולר. המרה ליורו, אנחנו מדברים על 6.6 מיליון. בקיצור, מדובר בנתון יותר מפרופורציה בהתחשב בייחודיותו של המקום אך גם ברמת הרווחה הגבוהה ביותר שנהנית בניו זילנד. אז אתה מוכן לחזור למערב הישן?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB