פולין: מנהיג הנדל"ן האירופי

כפי ששמתם לב, בימים האחרונים החלטנו להתמקד בעיקר בסוגיית וירוס הקורונוי. זה מכה את העולם וכמובן שגם משנה את שוק הנדל"ן. אולם כיום, טור המיני שלנו ידבר על משהו אחר. למעשה, נתמקד בשוק נכסים מסוים, שהצליח להופיע על אלה של מרכז אירופה. בהשקעה כוללת של כמעט שמונה מיליארד יורו, פולין היא המובילה בתחום הנדל"ן במרכז אירופה. איך? ובכן, כדי לגלות עוד, אתה רק צריך לקרוא את השורות הבאות!

המדינה מצליחה להתנגד למהפכות הכלליות שנגרמו על ידי קוביד -19. למה? פולין מאופיינת בתמהיל מנצח. ראשית, כיתרון, אנו מזהים את המיקום האסטרטגי. מרכזי. בזכותו הוא מייצג מרכיב בסיסי בעולם הלוגיסטיקה ובמיוחד מחסנים תעשייתיים. אבל זה לא הכל.

האינדיקטורים המקרו-כלכליים השונים תורמים גם הם לחיזוק פולין כל כך. הם יציבים במיוחד, הם מבטיחים למדינה, בפרספקטיבה לטווח בינוני-ארוך, איכות חיים מצוינת, זמינות רבה של כוח אדם (שלרוב מוצא תעסוקה גם ברמות גבוהות) ועלויות מחיה נמוכות יחסית. וכבר נראה שזו בעיקר סיבה חוקית שמושכת השקעות בפולין מכל מקום. אפילו מחוץ לאירופה.

אבל בואו נגיע ללב המוזרויות שהפכו את פולין למובילה בתחום הנדל"ן. ניתוח הענף שהוזכר לעיל, זהו שוק מתרחב. שוק שבתוכו זורם הון המבטיח את הצורך המתמיד בנדל"ן. גם למשרדים, אך גם לשוק המגורים. עם מאפיינים נחשקים כאלה, כמו אלה שתיארנו לעיל, נדיר שבמצב כה קריטי כמו זה שאנחנו חווים, שוק כזה לא מושך תשומת לב.
אבל אתה יודע. עם הצורך להמיר הכל ל''חכם '', אפילו לעבודה, לא ניתן לשלול את האפשרות שיש גם השלכות בנדל"ן הפולני.

אך כרגע המדדים ברורים. התמורה הטובה לכסף, גם בשוק הנדל"ן, היא גורם מרכזי, הדוחף את פולין יותר ויותר על מדינות אחרות באירופה המתחרות בנדל"ן.

השוק הפופולרי ביותר הוא שוק ורשה מאז שנת 2000. עסקאות כבר בתחילת 2020 הגיעו ל -1.4 מיליארד יורו.

הכל כדי להיות מחולק הן בשוק המגורים אלא גם במשרדים.
אם כן, לסיכום, ככל שיהיה מסוכן לערוך תחזיות כעת לטווח בינוני-ארוך, זכרו כי למרות התקופה הקריטית, פולין מגינה על עצמה בצורה מושלמת מהדינמיקה הכלכלית והבריאותית המורכבת ביותר.

למידע נוסף, אנו מזמינים אתכם כתמיד להתעדכן בפורטל הריאליגו שלנו, שם תוכלו למצוא את כל החדשות האחרונות משוק הנדל"ן העולמי.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB