לבנה בקטאר: החדשות האחרונות

כידוע כיום, גם בתקופה קריטית כמו זו שאנו חווים אנו בריאליגו רוצים ליידע אותך על מגמת הנדל"ן הבינלאומי. ואכן, כעת יותר מתמיד, חובתנו לשתף את קוראינו בכל מה שיכול להקל על "רכישת נכס או, בפשטות, גודל ושינויים בערך הלבנים ברחבי העולם. אז, בלי ללכת לאיבוד בצ'ט, היום החלטנו להתמקד בנדל"ן מאוד מיוחד וייחודי. זו של קטאר. בואו נראה, אם כן, שוק הנדל"ן נע ואת הצעדים שננקטו במהלך חירום קוביד ואחריו.

אנו מניחים שמאז הסקר האחרון נראה כי המחירים בקטאר עלו. עלייה של 2%. במיוחד ברבעון השני של השנה הנוכחית. עם זאת, זה בהחלט לא סימן להתאוששות. יותר נכון. שוק הנדל"ן המקומי עדיין חלש. למרות מאמצי הממשלה. כן, מכיוון שבמצב זה הייתה תשומת הלב של הממשלה למתן את הקשיים שנגרמו בעקבות החירום הפנדמי למופת.

רק כדי להזכיר כמה נאומים, אנו נזכרים באישור החוק מספר 16 (תאריך 2018). באמצעות מעשה זה הגדילה הממשלה את מספר האזורים המוגדרים כ"בעלות חופשית "מ -3 ל -10. המשמעות היא כי זרים יכולים גם לרכוש נדל"ן באזורים הבאים: הפנינה, לגונה ווסט ביי אל כור, רוואדת אל ג'חניה, אל קסאר (שטח 60), אל דפנה (אזור 61), אוניזה (שטח 63), אל וואסאייל (שטח 69), אל חרייג '(שטח 69) וג'בל טיילב (שטח 69).
עם יוזמה זו, כבר בשנת 2018, הונחה עלייה פתאומית בביקוש הזרים. הגדל את זה, אכן לא לקח הרבה זמן להגיע. יתר על כן, הצעת המגורים בחודשים הראשונים של 2020 הגיעה ל -300,000 יחידות. הודות להשלמתן של 900 דירות נוספות, 500 וילות ופרויקטים אחרים שנחסמו עקב קוביד -19. הגוש הכלכלי, לרוע המזל, השפיע גם על נתח נדל"ן מקומי חשוב ופעיל תמיד.

זה קשור לשכירות. כידוע, שוק השכירות נוטה להיות מושפע פחות מכל מצב קריטי. ירידה בביקוש באזור זה ללא ספק היוותה מכה קשה לכלכלת קטאר כולה. מתי יהיו סימני התאוששות? האם תהיה אפשרות להחזיר את קטאר לאחת הארצות בהן תוכלו לעבור לבית מפואר? על פי הסטטיסטיקה, כלכלת קטאר צפויה לאבד כ -4 נקודות אחוז.

אבל כשאתה שוקל את המצב הדרמטי ברחבי העולם, מדובר בהפסד די קטן. כדי ללמוד עוד על נושא זה או אם אתה סקרן לגלות כיצד מתפתח הנדל"ן העולמי ... ובכן אתה כבר יודע מה לעשות! הישאר מעודכן בפורטל שלנו, וכל יום, אנו מבטיחים לך חדשות מכל רחבי העולם!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB