קליפורניה: כאשר הנדל"ן הופך לורוד

ישירות מקליפורניה הנהדרת, אנו זוכים לחידוש ורוד שלם. נדל"ן המכוון לחברה, במיוחד לנשים. יוזמה חדשנית ובו זמנית לסייע לשכבה באוכלוסייה המוצאת עצמה בקשיים קיצוניים. אז בואו נראה מה מורכב הפרויקט הזה שכלל הארגון החדש לכלכלה לנשים (NEW).

ראשית, איך מורכב הפרויקט ולמי הוא מופנה? נתחיל מזה לנתח את הרעיון יוצא הדופן הזה בפירוט. NEW הוא ארגון שמטרתו לעזור לנשים בקשיים באופן קונקרטי, ולאפשר להן לקבל גג לחיות תחת. בעולם בו מחיר החיים גדל יותר ויותר, ושם ההבדל המגדרי עדיין מודגש, יש צורך אפוא בפעולות של אסוציאציות מסוג זה.

הפרויקט חשף אפוא שמונה בתים נפלאים ויעילים במיוחד בפארק קנוגה (קליפורניה). איחוד, זה שבין נדל"ן לחירום חברתי, שכולל גם קיימות ויעילות אנרגטית.
אחד מבעליהם המשותפים של החברה שדאגה ליוזמה זו, הסביר כיצד האתגר הגדול ביותר הוא לא כל כך ליצור אירוח, אלא לאפשר לנשים שהייתה מעסיקה אותה ליהנות מכל הנוחות.
אנו מדברים על קבוצת התייחסות שחיה במצב של עוני מוחלט, לעיתים קרובות עם ילדים.

אבל איך שמונה הבתים האלה, כל כך מהפכניים, מובנים?
הצבעים המשמשים ברורים ברובם, כדי לאפשר כניסה והתפשטות של אור רב ככל האפשר בתוך הבית. הרהיטים, לעומת זאת, עומדים בניגוד ללבנות הקיר, בכדי לתת השפעה חזותית רבה יותר, רצפות הפרקט, כמו גם שאר החומרים בהם נעשה שימוש, מעוררים את מושג הקיימות. החומרים המזהמים ביותר המשמשים לעתים קרובות מסיבות כלכליות לא הועלו על הדעת בפרויקט כבר מההתחלה. סימן ברור להתמצאות חזקה בכלכלת הבנייה הירוקה.
כל פרט שנבחר בקפידה, ולא הותיר דבר למקריות.

בסך הכל, שמונת הבתים בעלי מבנה וריהוט דומים, כך שיוכלו להפחית (בחלקם) את עלויות הבנייה. ולא מעט חברות בענף הבנייה, אלא גם בענפי הפנים והעיצוב, החליטו לתרום לפרויקט זה. בקיצור, דוגמה ברורה לכך, אפילו בתחום הנדל"ן יש יוזמות מופתיות באמת, שניתן לבטל אותן בזכות שיתוף הפעולה של כולם.

אבל הפרויקט לא מסתיים בשמונה הבתים האלה. המטרה היא ליצור פלח חדש אמיתי בתחום הנדל"ן, המוקדש בדיוק למגזרים החלשים ביותר, מבלי לשכוח את ההתקדמות הטכנולוגית והקיימות. האחרון כמובן ירד הן ברמה הסביבתית והכלכלית, אך גם ובעיקר מבחינה חברתית!

מה אנחנו יכולים לומר, אנו מקווים שהפרויקט הזה יכול להתרחב מעבר לגבולות קליפורניה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB