מיתון חדש בבריטניה

לאחר שנראה היה כי המצב שלאחר הברקסיט היה זיכרון רחוק, עמד שוק הנדל"ן בבריטניה בפני מצב דרמטי. עם זאת, מקביל לכל שאר המדינות בעולם. זה הנוגע למצב המגיפה של קוביד. למרות שיושמו מדיניות ההחייאה, אפילו במקרה זה, לא ניתן היה להשיג את התוצאות הרצויות.

אחד משווקי הנדל"ן החזקים ביותר אי פעם, עובר משבר איטי, שנראה כי הפיל אותו. בפירוט, שכר הדירה נמצא בעין ההוריקן, קצת מסיבות תרבותיות (מה שמביא את הבריטים עצמם לא לקנות בית אלא לחתום על חוזי שכירות), קצת לצורך ביקוש חיצוני שמתמקד יותר ויותר בשכירות. בטור של היום ננסה להבין מה המצב כיום במדינה זו ומעל הכל, כמה הוא ההפסד הכולל של שוק הנדל"ן הבריטי. אז אם ברצונכם לרכוש נכס, לחתום על חוזה שכירות, או סתם אם אתם מעוניינים בנושא, עליכם רק לקרוא את השורות הבאות!

אנו מתחילים מהנתונים המשוערים, על פי מומחים, ההנחה היא כי ירידה בשכירות שנתיות של ממוצע של 5% בממוצע. עד 2024. שפירושו דבר אחד: מיתון תמידי לבריטניה. לגבי סך ההפסדים, במקרה זה מדובר על יותר מ -4 מיליארד פאונד. במיוחד במחוזות ווסטמינסטר, טאואר המלטס וונדסוורת '. לכן ברור שהעיר המושפעת ביותר תהיה זו של לונדון. על הבעלים אפוא להתכונן למכה.

הסיבה לכך היא שמשקיעים פוטנציאליים יושפעו גם הם ממצב זה. או הדיירים עצמם. למעשה, ההנחה היא שהפחתת ההכנסה תגרום לחוסר וודאות רב יותר בשוק העבודה, וכתוצאה מכך לאובדן עניין בנדל"ן.
מבין האלטרנטיבות הפופולריות ביותר, כדי לנסות לתקן את המשבר הזה, אנו מזהים חוזים ארוכי טווח. על מנת להבטיח כניסה בטוחה. עבור בעלים שטרם חתמו על חוזה, האופציה הנחשבת משתפרת היא אפוא להציע שכירות על בסיס חוזים אלה.
בנוסף, יש לציין כי מרבית הפתרונות (מבחינת דמי השכירות) בשוק הלונדוני אינם עומדים בפרמטרים החדשים שלאחר קוביד. אנו מתייחסים לנוכחותם (מבוקשים מאוד) של שטחים ירוקים גדולים, אזורים המוקדשים לעבודות עבודה וחדרים גדולים ומבודדים יותר.

במציאות כמו לונדון, מציאת עסקת מציאה היא כמעט בלתי אפשרית. בקיצור, אנו בהחלט לא יכולים לדבר באופן חיובי על הסוגריים שהנדל"ן הלאומי חווה. ברור שיש לקוות שאפשר לפתור הכל במהירות. בתקווה שלא יתעוררו ניגודים נוספים בין היצע לביקוש. בזמן ההמתנה למידע נוסף, אנו מזמינים אתכם להתייעץ עם הפורטל שלנו כל יום. תוכלו למצוא מאמרים מעוניינים ותמיד עדכניים על אופן התפתחות שוק הנדל"ן הלאומי והבינלאומי, ברור בסגנון ריאליגו מלא!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB