וירוס קורונה ונדל"ן: הקטעים המושפעים ביותר

כבר טיפלנו מספר פעמים בשיח שקשור בתהליך הגורם בין וירוס Coronavis למשבר הנדל"ן. לאחר שבאופן כללי התווה את התנאים בשוק הנדל"ן העולמי, ומה הדרכים הפוטנציאליות לחידוש המגזר, היום ננתח נדל"ן בהיגיון מפולח. אז מה הכוונה בקטע? מתייחס לחלקים בודדים בשוק, המאופיינים בהומוגניות.
במקרה שלנו, לפיכך, המקטעים הם פשוט כל הווריאציות האפשריות של הנדל"ן. מהם הקטעים, ולכן המגזרים, המושפעים ביותר? בואו נגלה יחד, בשורות הבאות של מדריך המיני שלנו!

ראשית, הסיכון העיקרי שמשפיע על כל מערכת הנדל"ן העולמית אינו הסיכון בפועל, אלא זה הנתפס. המשמעות היא אפוא שלא כל כך המצב החירום הוא זה שמשנה את מגמת שוק הנדל"ן, אלא את התפיסה שלו, ועל כן חוסר הביטחון הנובע מכך. המשבר הוא אפוא מעין זרז למצבים המלחיצים ביותר. מצד שני, המשקיעים מהססים יותר ויותר לקראת עתיד שנראה לא בטוח.

נתחיל מהנחה זו, בואו ננתח בפירוט מה יקרה למגזרי הנדל"ן השונים.

באשר לתחום ההשכרה, ההנחה היא שהאצה של ממש. ההסתברות שזה יקרה היא גבוהה מאוד. הסיבה לכך היא כי חוזה השכירות תמיד היה גמיש יותר ופחות תובעני מחוזה מכירה קלאסי. וזה בדיוק מה שהמשקיע הפוטנציאלי צריך. בית המגורים נתפס כמפלט, לכן היכולת לשנות אותו בהתאם לצרכים שלך היא בסיסית. גם כמבנה אך גם כמיקום.

אבל אם זו הפרספקטיבה שרוב הלקוחות ייפלו בה, אסור לשכוח את החריגים הדרושים. באופן פרדוקסאלי, מאותה סיבה, נתח שוק יכול לבחור בחוזי רכישה ומכירה. הרכישה נתפסת כנקודה קבועה, וודאות.
אך בין שני המגזרים, נראה שהמשבר קרוב יותר לשוק הקנייה והמכירה.

לאחר ההבנה כי חוזי המכירה יושפעו ביותר, בוא נעבור למגורים שאינם למגורים. עבודה חכמה ייצגה מהפכה של ממש במדינות רבות.
חברות רבות העבירו חלק ממשרדיהן לבתיהם של אנשים פרטיים. אך צפוי שמסיבות ארגוניות ומעל לכל סיבות פיננסיות, מתווה העבודה החדש הזה ייקלט לחלוטין. מגזר המשרדים אפוא יחווה אפוא גם קריסה משמעותית. הפיתרון היחיד שניתן לשקול לתקן משבר זה הוא לתכנן מחדש את סביבות העבודה או המשותפות. אבל אנו יודעים שלא כל כך קל לעבור מתיאוריה לתרגול.

אפילו נראה כי המגזר הקמעונאי נפגע קשה. מרבית הפעילויות המסחריות ישפרו את מערכת המסחר האלקטרוני, ותפקיר כמעט לחלוטין את המקומות שבהם ניתן לקנות פיזית.

 יש לקוות כי ניתן לשבש את תחזיות אלה, על ידי התגברות על המשבר במהירות האפשרית, מלווה במהפכת נדל"ן!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB