יעדים חדשים לשוק הנדל"ן החכם

כל שנה, לאחר שנקבעו את הסכומים של הקודם, אנו כבר מתחילים לחשוב על פרויקטים עתידיים. במיוחד יש יעדים שיש להשיג בכל תחום: נדל"ן, במיוחד המאופיין בערים חכמות, אינו פטור ממנהג זה.

במדריכים קודמים כבר עסקנו בנושא כיצד ערים חכמות חדשות יכולות לשנות לחלוטין את החברה ואת צרכי המשקיעים. עם זאת, היום נדבר על אופן התפתחות התופעה, אך מעל לכל, מהן היעדים שיושגו עד 2020 מהנדל"ן של ערים חכמות! אם אתם סקרנים בנושא, עלינו רק לחנוך את המדריך שלנו עוד היום!

היעד העיקרי הוא מספר: 158 מיליארד דולר עד שנת 2024. אבל בואו ננסה להבין למה הוא מתייחס. נתון זה מייצג את המחזור המקומי החכם, שיצטרך לצמוח ב -15% בארבע השנים הבאות.

אך כיצד מובנה כיום מה שמכונה 'המערכת האקולוגית' של בתים חכמים? בתים חכמים הופכים פופולריים יותר ויותר בשוק הנדל"ן העולמי. אכן, מומחי התעשייה אומרים כי ככל הנראה בעשר השנים הבאות לא תבדיל עוד בין בתים סטנדרטיים לבתים חכמים. כי הקטגוריה השנייה תחליף את הראשונה.

 נראה כי עתיד מזהיר ממתין לפלח החכם, בזכות מהירות ההטמעה של רשת 5G. אנו גם מזכירים לכם כי השקעה של ענקיות האינטרנט תרמה תרומה רבה. בואו נדבר על גוגל, אפל ואמזון שהופכים את הנוף בצורה מדהימה. איך? על ידי השקעה בפרויקטים שיכולים לשלב בין צרכיה של עיר לאלה של טכנולוגיה מתפתחת במהירות יותר ויותר.

נראה היה מתאים לבצע השוואה עם הנדל"ן של שנת 2017. שנה מסוימת, שבה שוק הבית החכם היה שווה כ 43 מיליארד דולר. מדוע לשקול את 2017? כי מאותו רגע שוק הנדל"ן לערים חכמות השתנה באופן קיצוני. הכנסות התעשייה גדלו עד לנקודה שצפוי 91 מיליארד דולר בסוף 2020. אם היינו לוקחים בחשבון את הנתונים הסטטיסטיים, נבחין כי גם במקרה זה צפויה עלייה שנתית של 15%.

אבל היכן שוק הבית החכם משתרש ביתר קלות? ללא ספק, ארצות הברית חולשת על הדירוג, עם הכנסותיה השנתיות בסך 27 מיליארד דולר. סין במקום השני במקום השני, בפער של 7 מיליארד דולר. גרמניה ובריטניה מעפילות לאירופה עם שווי של 4.8 מיליארד לשניהם. ברור שהרווח הגבוה ביותר מובטח גם על ידי סוג הבית החכם שאנו לוקחים בחשבון. ככל שנכס יהנה יותר מאלמנטים חכמים, כך הוא ייצר רווח!

נראה כי טכנולוגיה בשילוב צרכיו של שוק המתפתח ללא הרף שינו את הנדל"ן העולמי!
מה אנו יכולים לומר, אנו מקווים שזו גם שנה ממש חכמה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB