ממכוניות לנדל"ן: המעבר של אסטון מרטין

מי חשב שיכול להיות קשר הדוק בין נדל"ן לעולם הרכב? ובכן כן! החידוש שאנו עומדים להציג בפניכם נובע בדיוק מהאיחוד הזה. אך לפני שנכנס לגופו של חידוש טרי זה, בואו נמשיך לפי הסדר. המותג המוטל בספק לקפיצה זו אל הלא נודע הוא המותג המפורסם אסטון מרטין.

מדוע, אתם שואלים, השינוי הזה היה אפשרי? פשוט: דרך החוט המשותף המאחד מגזרים כלכליים שונים לענף הנדל"ן, כלומר עיצוב. זה נכון! אסטון מרטין עברה ממנועים לעיצוב פנים לבתי יוקרה. אתגר יוצא דופן שאנו בריאליגו בהחלט לא הצלחנו להגיב עליו. לכן, אם אתה מוכן להוט לדעת יותר, נוכל לחנוך את הטור המיני הזה. אנו מניחים כי מדובר בשיתוף פעולה אמיתי, שהתאפשר בזכות עזרת משרד האדריכלים S3 אדריכלות.

התוצאה של עבודה זו לובשת צורה של בית אמיתי בשם '' סילבן רוק ''. שם שנועד לעשות היסטוריה ובעיקר בעמק ההדסון בניו יורק, כמה קילומטרים ממנהטן. איך נראה הפרויקט המיוחל? זהו בית בעיצוב זוויתי, המוקף כולו בטבע ומשתרע על פני שטח המשתרע על יותר מ -22 דונם. החזית כולה תורכב מלוחות זכוכית ומחומר מיוחד מאוד: ארז השחור שנקרא.

אפילו הגג יעורר את הצבעים האלה כל כך צפופים בפיגמנטים, בזכות המתכת הכהה ממנו הוא יורכב. יתר על כן, יש צורך לציין מאפיין כפול שיהפוך נכס זה לייחודי. נוכחות של עיצוב אלטרנטיבי, בשילוב עם הפרטיות המובטחת בהקשר כפרי של 100%. כל זה ייצור חוויה אמיתית, עבור בני המזל שילכו לגור שם, במותרות הטוטאלית ביותר של פשטות. המוסך יהיה גם גולת הכותרת. למעשה יהיה לו מקום מיוחס, בהתחשב בכך שהוא יוצב בחדר תת קרקעי עם על כל מדף התייחסות, שמע, התייחסות ללוגו המפורסם של יצרן הרכב. יתר על כן, תמיד מתחת לאדמה, יהיה משרד המואר באופן קבוע באור טבעי.

לעומת זאת קומת הקרקע תורכב מהחדרים המרכזיים, מבלי לשכוח את בריכת השחייה המקורה. פנינה אמיתית, בלתי נמנעת בחידוש הנדל"ן הזה. אסטון מרטין תתמקד בעיקר בפנים הבית. יש שמועות שאומרות לנו שצבע השוקולד לרהיטים ולפרקט יהיה המאסטרים. השולחנות ? בשיש! וכמובן שרוב הריפודים יהיו מעור. רק כדי לעורר סביבה יוקרתית וקלאסית. שפע, אם כן, לא יחסר בבית זה. באשר למחירים, מעט מאוד ידוע. אבל החלטנו לדבר על זה בדיוק כדי לתקשר כמה נדל"ן יכולה להיות בעלת חשיבות מהותית גם בתהליך אישור מגזרי. במקרה זה, הנוגע לתחום הרכב שהחליט להוביל לבנים באמצעות עיצוב!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB