כפר חכם: הטרנד החדש של פוסט קוביד

מהפכה תעשייתית חדשה היא זו המיושמת כעת. בתקופה קריטית כמו זו שאנו חווים. אנו תוהים מהם הפתרונות הפוטנציאליים לניסיון הפחתת בעיות אלה. בין הספקות לבין אי הוודאות, צץ מה שמכונה פרויקט ניהול חדש. זה שמתייחס לכפר החכם. ממה מורכב החידוש הזה? למידע נוסף, פשוט קרא את השורות הבאות, שם נראה לך את הפרויקט החדש הזה!

עלינו לצאת מההנחה ששינוי נע בשני מסלולים. הראשון מתייחס לפרויקט המבוסס לחלוטין על צמיחה. השנייה, המבוססת על תכנון בר קיימא, כך שאזורים כפריים לא יאבדו את זהותם המסורתית. אתגר אמיתי, שרואה ערים חכמות במרכז המשחק הזה. עם זאת, בטור זה תתייחס לכפר החכם, בדיוק כדי להדגיש את חשיבותם של האזורים המקושרים ביותר לכפריות ואשר, למרבה הצער, כיום נאלצים להתמודד עם עולם חכם יותר ויותר וקורבן של שינוי. אז מהם התחומים בהם ניתן למנף בשלב המהפכה הזה? כדי להגדיר אותם טוב יותר, החלטנו ליצור מעין רשימה אותה אנו מציגים בפניכם:

- תשתיות המקושרות גם לטלקומוניקציה: דוגמה מובהקת? Wi-Fi, שמאפשר ליצור רשתות אמיתיות גם ברמת השמצה של המקומות הסגורים ביותר ובכפוף לקשיים טכנולוגיים.
- חלוקה מקומית של אנרגיה חלופית: דרך פאנלים סולאריים או בזכות רשתות חכמות כביכול
- הפצת מזון וצרכים בסיסיים ברמה המקומית: הכרחית לקידום האזור עצמו, מבחינת מחזור הכלכלה באזור והפיזור השוויוני של הענפים הנלווים.
- ניידות חכמה: מובנת כקלות תנועה בתחבורה ציבורית, אשר בהכרח חייבת להיות מתוכננת בצורה ידידותית לסביבה
- חיסול שדות חומים, ובעקבות כך שיפוץ זה גם באזורי ייצור או עבודה משותפת

איך כל זה יכול להיות קשור לנדל"ן? אם ניקח בחשבון, בזכות חידושים אלה, את האזורים הנחשלים ביותר, המתאימים לבניית נכסים מותאמים אישית לשוק הנתון יותר ויותר למשבר המגיפה. לכן, יש צורך להפעיל פרויקט זה גם כדי לעודד גם את תחום הבנייה, אך גם את זה של הנדל"ן, להתקדם לכיוון של קיימות סביבתית, כלכלית וחברתית.

מה שמפחיד יותר מכל את גדולי הנדל"ן הוא חוסר האפשרות לתנועה מצד קונים פוטנציאליים. ולכן חוסר העניין במגזר זה. במקום לבצע פיחות במאפיינים, יש צורך בפתרונות לפיתוח מחדש שתואמים יותר את הסביבה שמסביב. לכן מדובר בהמצאה מחודשת של האזורים הכפריים יותר והפיכתם למרכזים מעניינים חדשים לבנים לאומיות ולמה גם לא בינלאומיות.

לכן, אם אתם סקרנים לגלות אילו אזורים יושפעו בתהליך השינוי הידידותי לסביבה, או פשוט רוצים להתעדכן כיצד יתפתחו הנדל"ן בימים הקרובים ... הפיתרון נמצא במרחק קליק אחד בלבד!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB