בית על הירח: הפרויקטים החדשים ידידותיים לסביבה

לחיות על הירח זה חלומם של ילדים רבים. אך ככל הנראה אפילו מבוגרים לא ויתרו על הרעיון המרתק הזה. זו הסיבה שהיום החלטנו למקד טור בפרויקט השאפתני מאוד הזה. רעיון מהפכני שאולי יאפשר לכם לחיות על הירח בצורה ברת קיימא. האם אתה סקרן לדעת יותר נכון? ובכן, אם אתה מוכן, נוכל להתחיל את המסע שלנו בנדל"ן 'ירחי'!

הרעיון נולד מחברה מפוארטו-ריקנית מפורסמת, בהובלת מייסדיה: ג'ושוע קסטרו ורוברטו רודריגז. הפרויקט מאוד פשוט ומורכב. המטרה היא ליצור בית גידול ראוי למגורים כדי לאפשר לסוכנויות ממשלתיות בקליבר נאס"א לבצע בדיקות וניסויים בשלווה מוחלטת. נהנה ממציאות סביבה שאינה שלילית. הפרויקט הוצג כבר ב- 16 ביולי לרגל חגיגות 50 שנה לנחיתה של אפולו 11 המפורסמת על הירח.

אז איך תיווצר הסביבה הירחית האופטימלית בכדי להשיג מטרה זו? באמצעות מבנים חדשים שנקראים '' שריד ''. בדרך כלל מונח זה משמש להגדרת ערכת שרידי סופרנובה. אך במקרה זה, מדובר באלמנטים שיכולים להוביל ללידה מחדש ופיתוח מחדש של פני הירח! המבנה לא רק למגורים אלא גם ניתן להרחבה. הוא עוסק גם במבנים רב-תכליתיים וניתנים לניצול מכוח משימות הירח השונות.

ברור שיש משך זמן 'מקסימאלי'. השריד יכול להכיל בסך הכל שמונה אנשים במשך תקופה של שנים עשר חודשים. כמו כן, בל נשכח את הנוחות! נכס הירח תוכנן להובלה בקלות על כל רכב שיגור. ההרכבה שלה, על פי מומחים, מאוד פשוטה, בהתחשב בכך שהחלקים הטרומיים כוללים מערכת הרכבה מסוימת: אוטונומית לחלוטין! זה יאפשר למשתמשים ברי המזל של חידוש זה לבצע כל פעולה בשקט ובנוחות מוחלטים.
צורת המבנה גלילית בעליל. זה גם מדגיש את הנוכחות של טכנולוגיות מתקדמות שיאפשרו לך למקסם את השימוש במשאבים הקיימים ברמת הלוויין. כמו למשל מים וקרח, הימנעות מכל בזבוז. למעשה, הם ייכללו במערכות ייצור דלק, מה שהופך את הכל בהחלט לאקולוגי יותר.
ברור כי לא חסרים חששות מצד קונים פוטנציאליים. אלה כוללים את היכולת לעמוד בתנאים הלא אחידים של שטח הירח. למרות זאת, לא חסרים המלווים שמעוניינים להשקיע בפרויקט חדשני זה. ההשערה היא כי עד שנת 2028 מתקנים אלה יהיו זמינים, אך ההנחה המינימלית של למעלה ממיליארד דולר לתא אמורה להגיע לאבן דרך זו.

בזמן ההמתנה לקבלת חדשות מהצוות שלנו, אנו מזמינים אתכם להתעדכן בפורטל שלנו. בתקווה שפרויקט זה יהיה הקו המנחה לכך שיוכלו לדבר בעתיד על נדל"ן ירחי מן המניין, אנו נמשיך לערב אתכם בכל החדשות הטריות והספציפיות ביותר של הנדל"ן הארצי!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB