מעון הסטודנטים הירוק ביותר? זה בפורטוגל!

בחדשות הקודמות שגילינו איתך, איך אפשר לשלב אדריכלות מודרנית עם אהבה לירוק. ובכן, נראה שלמרות ש- 2020 שסימנה משבר עולמי עמוק, מגמה זו לקיימות אקולוגית לא הולכת לאיבוד. אכן, ישנם מגזרים רבים, המחוברים לזה של נדל"ן ולא, המכוונים את יעדיהם לכיוון זה. ללא ספק, אחד המגזרים שנפגעו ביותר ממצב חירום מגיפה זה היה מערכת החינוך. הילדים נאלצו לאמץ שיטות למידה חדשות, מרחוק, מה שגרם גם לאכזבה מסוימת מצד ההורים מהיעילות היעילה של השיטות החדשות. ובכן, הנדל"ן הפורטוגלי שעליו נדבר בקרוב בהחלט לא יצליח לפתור בעיה זו לחלוטין, אך הוא יעודד את הסטודנטים ואת הדורות הבאים לקבל גישה ירוקה בחיי היומיום. אפילו זה הנוגע לשימוש במשאבים טכנולוגיים. אבל איך? כדי לברר, אתה רק צריך לקרוא את השורות הבאות איתנו!

המבנה שהוא גיבורו של הגל הירוק המרובה הזה ממוקם בפורטו, וכבר קיבל כמה פרסים. אחת מהן, הסמכת LEED Gold בקטגוריית האירוח, היא סמל מובהק לשינוי ירוק זה שעודד גם בתחום הנדל"ן. זו למעשה הסמכת האיכות והקיימות הגבוהה ביותר באירופה, המוענקת על ידי המועצה לבנייה ירוקה. בקיצור, אתם מבינים, קוראים יקרים, שאנחנו מדברים על רמות מצוינות מאוד גבוהות. אך כיצד מורכב המבנה? מעון הסטודנטים כולל 220 דירות. כולם מצוידים במטבחים משלהם, חדרי אמבטיה וכל הנוחיות שסטודנט אוניברסיטאי עשוי להזדקק להם. היתרון? תיהנו ממנו במלואו מבלי להשפיע!

עלויות התחזוקה הנמוכות מאוד וחיסכון באנרגיה, גם כדי להגן על מקורות המים, הם רק חלק מהיתרונות שהופכים את המבנה למתקדם כל כך. שום דבר לא נותר במקרה, אפילו לא העיצוב, צעיר, רענן, אלא גם ממוקד בקיימות. החומרים הם עץ ומתכות גרידא, המוארים על ידי מערכות תאורה בעלות יעילות גבוהה באנרגיה. מטרת סטודיו האדריכלים שהוליד את הפרויקט הנפלא הזה, שהפך כעת למציאות, היא ייחודית: לרגישות את הדורות החדשים לקראת בניית סביבה בה האדם ממלא תפקיד מהותי. לא של משחתת אלא של שומר היופי שמקיף אותנו. מסר חשוב מאוד שאנו ב- Realigro מקווים שיימשך, ויעבור את הגבולות הפשוטים שתוחמו על ידי המבנה המרשים והאלטרנטיבי הזה. אך התחייבות המשרד אינה מסתיימת בכך.

כדי להפוך את הכל לפונקציונלי הרבה יותר, הם המקומות הנפוצים כמו מכוני כושר וכביסה, בהם התלמידים יכולים לקחת אחריות ובמקביל להתרועע, אולי בתקופות טובות בהרבה מזו שאנו חווים. האם אתה סקרן לגלות עוד על כך ועל פרויקטים חדשים רבים אחרים בעולם הנדל"ן? ובכן אם התשובה, כפי שאנו מקווים, חיובית, אתה רק צריך להמשיך לעקוב אחרינו. תמיד כאן, ובבלוג שלנו. כל יום המון חדשות על כל המגזרים החשובים ביותר המקושרים לעלילה כפולה עם האהוב עלינו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB