היצע וביקוש בקמעונאות: השינויים

פלח הקמעונאות יעבור שינוי חזק מאוד. גם בצד הביקוש אך גם בצד ההיצע. ברחבי אירופה ישנם קשיים שיהיו. אבל זה לא העניין. השינויים יעסקו בעיקר באזורים סביב מה שנקרא 'רחובות הקניות'. אך כדי לתת תמונה ברורה יותר של המצב, החלטנו להתמקד יותר בנושא זה. לכן, לאחר ניתוח בפירוט המחקרים עליהם דיווחו המומחים, אנו מציינים את השינויים הקשורים למגזר זה.
נתחיל עם התשובה לשאלה הפופולרית ביותר. מה יהיו ההשלכות שישפיעו על הקמעונאות שליד רחובות הקניות המפוארים ביותר?

ראשית כל, יש להבחין בין שלוש קטגוריות של כבישים: אלו של השוק ההמוני, אלו של יוקרה וכאלה של סבירים.
במקרה הראשון אנו מדברים על אזור תיחום מגוון. מה שאומר, עם זאת, יהיה צורך לשמור על זמינות הנדל"ן בכדי להכיל ביקוש במבנים הקיימים גבוה. ובמקרים מסוימים, להרחיב אותם. לפיכך, יש להניח כי עלייה בהצעה.
אולם במקרה השני, כידוע, יש דיבורים על קטע שאינו ניתן לנגיעה. הקמעונאות הקשורה לרחובות קניות מפוארים תישאר ככל הנראה ללא שינוי. לקוחות עלית לא יפספסו, בהתחשב בכך שמגזר זה גורם ל 80% - מהיקפי המכירות בכל מדינה.

הקטגוריה האחרונה, לעומת זאת, היא הכי פחות מנותחת. הכי פחות ברור. יש דיבורים על רחובות הקניות שמעסיקים מותגי נישה שככאלה רגישים ביותר לשינויים.
בקיצור, יהיו שינויים, אך באיזו מידה? הבעיה העיקרית היא שקשורה להיבט הממדי. העלויות הקבועות לשמירה על שטח מסחרי של משטח חשוב בפעולה גבוהות מהמחירים הרגילים. הפיתרון יהיה מעבר מקוון, שישפיע על עולם הלא מקוון (ולכן הנדל"ן).
למעשה, הסגירה הכוללת של עסקים רבים אינה נכללת. לא ניתן לאתר משבר חריף פחות או יותר, בכל הקשור לקמעונאות, בין המדינות השונות באירופה ולא באירופה. הסיבה לכך היא שההפצה של המותגים, ובמיוחד הידועים שבהם, מורחבת מעבר לגבול בצורה הומוגנית למדי.
לסיכום, מניחים שינוי בולט יותר במחיר המשתלם ובמסה (האחרון קשה לפענח בהתחשב בגודל הביקוש).

יש לקוות כי התקופה הקריטית הזו תהיה בעלת השפעה רבה ככל האפשר על שוק הנדל"ן (בהתחשב גם במגזר הקמעונאי). כרגע צפויה חזרה למצב רגיל, אפילו הדרגתי.
אנו בריאליגו נמשיך לעדכן את קוראינו, בכדי שנוכל לנתח נדל"ן לא רק לשוק המכירות להשכרה ולמגורים. אך גם לכל ההיבטים המשניים לכאורה של הנדל"ן, אך כפי שכבר ראינו, מהווים מוקד לכלל החברה.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB