נדל"ן רוסי: החדשות

ההשקעה הרוסית בנדל"ן בהחלט גדלה. אנו מדברים על עלייה שנחנכה כבר בשנת 2019. השנה בה כלכלה ברוסיה ביעילות את מחלת המשבר הבינלאומי. מרגע זה גדלו ההשקעות בנדל"ן. ולא נראה כי מגמה זו רוצה להפסיק. ברמה האחוזית אנו מוצאים 34% עסקאות נוספות. תמורת סך של 244 מיליארד רובל. (בהתאמה ל -3.9 מיליון דולר).

אך מה מעודדים קנייה ומכירה? ללא ספק, המערכת כולה המתייחסת לנדל"ן ברוסיה מכבידה סביב ההקשר המקרו-כלכלי של המדינה. בפירוט ניתן לומר בוודאות כי הציפיות בהחלט השתפרו.

הנקודה הראשונה מאוד לטובת התחדשות הנדל"ן הרוסי מיוצגת על ידי הורדת הריבית. על ידי הבנק המרכזי ברוסיה. הרמה הנמוכה שהגיעה בהשוואה לשנת 2014, הבטיחה תנאים טובים יותר למימון החוב, אך מעל לכל לדלק את הביקוש להשקעות. שמשמעותו תיקים חדשים, מוכנים להשקעה ברוסיה, אך גם ערבויות נוספות למשקיעים.
אבל בואו ניקח צעד אחורה. מדוע הצליח ענף הנדל"ן להתאושש מהמשבר הבינלאומי, עד כדי כך שהוא הפך לכוח המניע של הכלכלה הלאומית?
כדי לענות על שאלה זו, עלינו להתחיל מהנחה. ענף הנדל"ן של כל מדינה הוא מהראשונים שנכנסו למשבר כאשר ישנם מצבים של חוסר סיכון כלכלי גדול. קריסת מחירי הנפט, פיחות הרובל הביאו את הנדל"ן הרוסי על ברכיו. אך עם זאת, הכלכלה הרוסית הצליחה להתאושש משנת 2016.
חברות ויזמים חזרו לאמון בשוק הנדל"ן והחלו להשקיע שוב. השלמת פעולות הפיתוח הטריטוריאליות העיקריות אפשרו עלייה בגודל הממוצע של העסקאות.
אנחנו מדברים על 1.7 מיליארד נוספים, שנרשמו בשנת 2020 לעומת עלייה של 1.4 בשנה הקודמת.

עם זאת, הגודל הממוצע של העסקאות אינו מרגיע עדיין כדי להיות מסוגל לדבר על נקודת מפנה היסטורית אמיתית בנדל"ן הרוסי. אכן, יהיה צורך לחרוג מ -3.3 מיליארד רובל, שנרשמו בעבר. אך עובדה נותרה שבניגוד למגזרים כלכליים רבים אחרים, גם מגזר הנדל"ן מגן על עצמו היטב מפני מתחים פוליטיים מתמשכים, שכמובן, יגבילו את הדינמיקה הלאומית של הנדל"ן.

ובעוד שהמגזר מונע על ידי תנופה מרשימה של משקיעים זרים, סימן התאוששות נוסף מיוצג על ידי פרויקט ממשלתי שמטרתו להרחיב אזורי מגורים קיימים.

כיצד יתפתח הנדל"ן הרוסי? נגלה יחד, במדריכים הבאים, חתימה של ריג'יירו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB