הפסיבאוס הגבוה ביותר אי פעם!

האם שמעתם פעם על פסיבהאוס? מונח זה בוודאי לא יהיה חדש לקוראינו. למעשה, באחד המדריכים הקודמים דנו כיצד סוג נכס חדש זה חולל מהפכה במבנה העולמי של הנדל"ן. לפני שנכנס לחדשות היום, אם כן, כדאי לקחת צעד אחורה ולתת מידע נוסף בנושא. המונח פסיבהאוס מתייחס לבנייה ירוקה. בפירוט, '' הבניין הפסיבי '', שתורגם מילולית מגרמנית, מייצג דרך חדשה לחיות את הבית. זהו מבנה אוטונומי, שמצליח לכסות את מרבית צרכי האנרגיה שלו, כמו חימום והזנת אנרגיה, הודות למכשירים חדשניים.

אם לדייק, התחייבויות. לכן, כל מערכת אספקת אנרגיה האופיינית לבית פסיבי לא תדרוש תמיכה באספקת אנרגיה חיצונית. היתרון? ליהנות ללא ספק ממקום אירוח ידידותי לסביבה ומחשבונות קלים בהרבה! באופן לא מפתיע, אם כן, סוג זה של נכסים זכה לא רק לאנשי הסביבה אלא גם למשקיעים חדשים המעוניינים לעשות צעד חשוב אך במקביל מכוון לחיסכון עתידי.

לאחר שנתנו לכל קוראינו את ההזדמנות להבין היטב מה המוזרויות של הפאסיבאוס, בואו ניגש ללב הטור הנוכחי שלנו. נראה כי ונקובר תהיה התפאורה שתארח את גורד השחקים הגדול ביותר שנבנה אי פעם ועומד בתקני האיכות האופייניים לבניינים פסיביים. פיתרון חשוב באמת, בתקופה בה שינויי האקלים משתנים ומעמיסים את ההרגלים היומיומיים שלנו.

המטרה שעומדת מאחורי פרויקט זה היא לשלב אדריכלות עכשווית עם הצורך לענות לאתגרים גלובליים שמציבה חברה פולשנית יותר ויותר כלפי הסביבה הטבעית שמסביב. עם 178 מטרים גובהו וכמעט 500 יחידות דיור חסכוניות באנרגיה, המבנה יעלה על בולואטה בבילבאו. נחשב כיום לבניין הגבוה בעולם. שוב, קנדה גילתה רגישות סביבתית רבה, עד כדי כך שהיא נחשבת כמועמדת פוטנציאלית לתואר "המדינה הקיימת ביותר בעולם". אך מה תהיה צורתו הסופית של בניין זה? שוב האדריכלים יפתיעו אותנו, עם קווים מעוקלים וגלים, המורכבים מלהקות מתכת. הכל מכוסה בירוק שמסמל, לטענת משרד האדריכלים, את ההתחלה החדשה, לקראת מגמה בלתי ניתנת להפסקה, כמו זו של בנייה ירוקה.

והפנים? למרבה הצער, אנחנו עדיין לא יכולים לענות על שאלה זו, בהתחשב בכך שהסטודיו החליט לא לחשוף, לפחות לרגע זה, את הפרטים הנוגעים לעיצוב פנים. אך אנו בטוחים שגם במקרה זה הם ישאירו אותנו פעורי פה. בזמן ההמתנה לראות את גורד השחקים בעל הסביבה הקיימת ביותר בעולם הושלם לחלוטין, אנו ממליצים להתעדכן בפורטל שלנו! מדי יום אנו נותנים לך עוד ועוד חדשות מעניינות בנושאים שונים שנושאים ברחבי עולם הנדל"ן! אז, אל תתייאש! גם בימים הקרים ביותר אנו בריאליגו נשמור עלייך!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB