שוק חריג: טקסס

מי פחות או יותר, משקיעים או בעלים שכן, מנסה להתאושש מההשפעה החזקה שנגרמה למצב המגיפה. זה כרוך במהפך עבור מגזרים רבים, כולל נדל"ן. שוק הלבנים, עבור מדינות רבות, מונע על ידי תיקי תיירות וזרים אשר בתקופה היסטורית זו מעדיפים חוזי ליסינג על פני חוזי מכירה.

 מדריך המיני שלנו יכול אפוא להסתיים אם נניח שמצב זה הומוגני ברחבי העולם. אבל, כמו תמיד, ישנם יוצאים מן הכלל. בין המדינות השונות השייכות למעצמה האמריקאית, שנפגעו במיוחד מהמקרה, בולטת טקסס. הייחודי למסורת שלה, נראה כי המדינה לא חשה את ההתרסקות כה קשה, במיוחד אם אתה מנתח את שוק הלבנים.

עסקאות ובכללי חוזי מכירות ממשיכים להתקדם. אם נשווה לשנה שעברה, באותה תקופה, נוכל אפילו לדבר על שיפור נטו. אם ננתח את הנתונים המספריים, באחוזים, אנו מדברים על 80% יותר מבחינת הנפחים.
הבעיה האמיתית שבמקטע מיני זה יש צורך להדגיש מיוצגת על ידי המחירים. 5.1% יותר מאשר בשנה שעברה. מספר שלמרות שהוא מינימלי יש הרבה מה לספר. הדיור בטקסס ממשיך להיות תחת שנתי משקיעים מסיבה מאוד פשוטה: הזמינות המועטה של אותו הדבר.

זה כרוך בבהלה אל הנכס, ומצד שני, התאמה קשה לטווח מחירים שלא תמיד בר השגה. משבר באמצע, אשר עם זאת לא נראה, כמו שאמרנו קודם, לפגוע לחלוטין בלבנים הטקסניות.
למרות הכל, אפילו עבור טקסס, ניתן יהיה לבקר ישירות בבתי הפניה או לחילופין להשתמש במערכות מתקדמות יותר, מה שמאפשר למתעניינים לצאת לסיור וירטואלי בבית.

ההשפעה האמיתית - הסבירו את המומחים העיקריים בענף - הנוגעים למצב הקוביד, תופיע רק בעוד שלושה חודשים. וזו אולי הסיבה שבטקסס עדיין אין שינוי בולט במצב. שאר המשק נותר ללא שינוי. בקיצור, `` שוויץ ארה"ב '' שהפכה למחקר מקרה אמיתי הן לכלכלנים והן למומחים, אך גם למי שמעוניין לדעת יותר על המדינה הזרה הזו מגל הקוביד (אם אתה מסתכל רק על מבנה כלכלי).

אי אפשר להסביר מתי ואיך נצליח לצאת מהמצב הקריטי הזה ובעיקר אם אכן רגע זה של קיפאון חיובי יישאר כך גם בחודשים הקרובים. אנו ב- Realigro נעדכן אתכם בכל שינויים הן לגבי הנדל"ן הטקסני, אלא גם עבור העולם! הישאר מעודכן בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB