InvestPro פולין ורשה 2019: ההזדמנויות בפולין עד 2020

בשלב זה למדת להכיר אותנו. אנו בריאליגו מנסים תמיד למצוא הזדמנויות מועילות שיאפשרו לכם לשנות את חייכם באופן קיצוני, עם ההשקעה הנכונה.
בין אם זה במדינה שמפורסמת בזהותה גם ברמה הבינלאומית, ובין אם מדובר במדינה שמעט ידועה, אנו תמיד מצליחים לזהות מציאויות העונות על צרכי המשקיעים העתידיים.

 היום החלטנו להדגיש עד כמה זה מהותי להיות מעודכן תמיד בנושא הנדל"ן, להימנע מנפילות לטעויות גסות אך יכולות לפגוע בהשקעה חשובה.

המוקד של המדריך שלנו כיום ממוקם בפולין, במיוחד InvestPro פולין ורשה 2019. זהו ועידה ואקספו ידועים בינלאומיים המאפשרים לך לתת סקירה ברורה ומפורטת של ניהול נכסים, בנקאות וייעוץ נדל"ן.

 כלי זה יכול להיות בסיסי עבור יזמים בענף, שכן הוא מאפשר להם לזהות ולהחליף מידע על פיתוח מסחרי, העברה והשקעה.
המקום המושלם לנצל את ההזדמנויות הדרושות להרחבת הרשת שלך (מקצועית ואחרת) עם שותפים ולקוחות, כדי להישאר מעודכן בחדשות האחרונות ובעיקר בנושאים המנצחים לתכנון מיטבי של פרויקטים בתחום הנדל"ן שלך.

כל זה לא רק מוגבל למדינת פולין, אלא הוא מתרחב לשפך נפט, המאפשר ליצור רשת יחסים עם המדינות שמציעות את אותן הזדמנויות, או משלימות עם אלה שכבר קיימות בשוק הלבנים.

אירוע זה ייערך בוורשה בתאריכים 12 ו -13 בספטמבר. להלן הסיבות העיקריות לכך שחשוב להשתתף באירוע זה:

- נוכחות של למעלה מ 20 דוברים בינלאומיים חשובים

- 15+ אקספונסנטים

- 250+ צירים

- רשת יעילה עם מומחים מובילים

- הזדמנות ייחודית לקבל את המידע העדכני ביותר

- ידע אישי של משקיעים ולקוחות

- התייעצות עם נותני חסות ושותפים

בין הנושאים המוצגים בכנס זה, אנו מזהים ללא צל של ספק כי אנו מקדמים שקיפות מיסוי עולמית בעת משא ומתן על פתרונות מכירה והשכרה כלשהם.

החששות הראשונים עבור המשקיעים טמונים גם בגודל מוגזם (במונחים מספריים) של הנפחים המאפיינים את הנדל"ן כולו. על מנת להימנע מהפסד במונחים כלכליים-פיננסיים כאשר חסרים התנאים המוקדמים לחוזה ברור, תכניות פעולה ייחשפו להתגבר על המכשול הקטן אך החשוב הזה.

הכל יודגש על ידי נוכחותם של מנהיגים בתעשייה, אשר יתנו את ההנחיות שלהם לניתוח טוב יותר של השוק עצמו, אך מעל לכל להבנה לפרטי פרטים, מה יהיו המגמות העתידיות של הנדל"ן העולמי. בקיצור, הזדמנות שאסור לפספס; לכן, אתה רק צריך להכין כרטיסים לפולין!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB