נדל"ן קוריאני: הדרום עדיין מפגר אחריו

לאחר שנים של ביצועים לקויים, הנדל"ן הקוריאני ממשיך את תקופת האטיות הקיצונית. צמיחה שקשה להגיע, והיא שהובילה אותנו לנתח את הנדל"ן הקוריאני ביתר פירוט, וזו הסיבה שהיום נתמודד כוויכוח כיצד דרום קוריאה עמדה דוממת כל השנים. אך מעל לכל, ננסה להבין מה הסיכויים לשנת 2020.

אז אם אתם מוכנים, נוכל להתחיל עם החדשות הלפני אחרונות של 2019!
נתחיל בכך שהמצב הפוליטי בקוריאה אינו פשוט כלל. הממשלה החדשה הייתה המטרה העיקרית לאמץ תוכנית מס חדשנית. פרדיגמה אמיתית '', המבוססת על השקעה אדירה של 10 מיליארד דולר.

יעד? ביטחון סוציאלי גדול יותר, בריאות והסבה מקצועית של עסקים קטנים ובינוניים. כל זאת כדי לפתות קונים פוטנציאליים להשקיע בנדל"ן של דרום קוריאה. אך עלויות הדיור הגבוהות גרמו לאזורים ספקולטיביים מחוממים ". המחירים גבוהים מדי, מחוץ להישג הביקוש הממוצע.
האזורים היקרים ביותר הם ללא ספק:

- הבירה סיאול (בכל 25 המחוזות שלה)
- גואצ'און
- סייג'ונג סיטי

שני התחומים האחרונים מסווגים כיקרים ביותר. אבל למה? המוטיבציה היא פשוטה. הממשלה הציגה (שוב) העלאת מס על רווחי הון עבור משקיעי הנדל"ן. מה שמכונה CGT. זה כבר נרכש בתקופה שבין 2005 ל -2014.

אולם כיום, על המשקיעים, בעלי שני בתים, יחול מס נוסף של 10% נוספים. יתרה מזאת, לבעלי שלוש נכסים יש לצפות לעלייה של 20% בנוסף ל- CGT הנ"ל. בקיצור. מערכת מס כבדה ממש, שמרתיעה כל ניסיון לצמיחה ושיפור עבור הנדל"ן.

למרות זאת, הצמיחה הכלכלית היא ביישנית אך קיימת, אם היינו מבצעים ניתוח של הצמיחה הכלכלית במדינה, היינו בוודאי משיגים תוצאות חיוביות.
בפירוט:
- 2.1% ברבעון השלישי של 2018,
- 2.9% ברבעון הרביעי של 2018
- 1.7% ברבעון הראשון של 2019
- 2% ברבעון השלישי של 2019

הגידול נמשך בעיקר בכל מה שקשור לייצור והגידול בפעילות היבוא והיצוא. בנוסף צמח התוצר ב- 0.5% בזכות הקיצוץ שאימץ בנק קוריאה (BOK) מבחינת הריבית. לפיכך, יש לקוות כי עוד יותר מחזור המחזור הכלכלי יימשך בשנת 2020 וישפר את סיכויי הנדל"ן.

 אנו בהחלט לא יכולים לתת אישור מוחלט להשערות (חיוביות ככל שיהיו) הנוגעות בדרום קוריאה, אולם מה שאנחנו יכולים לעשות הוא לפקח כל העת על המצב בשבילכם. תמיד כאן, בסגנון ריאליגו מלא!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB