דיור סטודנטים ותקשוב: לידה חדשה בנדל"ן

עד כמה הטכנולוגיה משפיעה על נדל"ן? מאוד, על פי ממצאי הסקרים הסטטיסטיים העיקריים.
דוגמה מובהקת לאיך השילוב הזה מצליח באמת, ניתן לראות בעבודות המוקדשות להרחבת קמפוס H.

על מה אנחנו מדברים? נתחיל בסדר. קמפוס H-Farm, שנמצא בגן הלאומי סייל, הוא אחד האחוזות החקלאיות המפורסמות והחשובות ביותר באיטליה. מיקומה הגיאוגרפי הוא אסטרטגי מאוד, בהתחשב בעובדה שהוא נמצא רק 12 ק"מ משדה התעופה של ונציה, 20 ק"מ משדה התעופה טרוויסו ו -50 ק"מ מפאדובה.

במיקום זה, המחובר בצורה מושלמת עם שדות התעופה הראשיים באזור, יבוצעו פרויקטים של נדל"ן שונים, הודות לשימוש בתקשורת.

לפיכך קמפוס H נועד להבטיח לצעירים את היסודות הנדרשים בכדי להיות מסוגלים לתמוך ישירות וליצור אינטראקציה עם שינוי טכנולוגי כה מחודד, ולהרכיב גם אנשי מקצוע חדשים.

כדי להשיג מטרה זו מתוכננת הרחבה שתאפשר הרחבה של הבניין בשטח של 30,000 מ"ר. הכל עם פיתוח מחדש של נפחי מבנים לשעבר שנמצאים כיום במצב של הזנחה. יתרה מזאת, מעון הסטודנטים, הכלול בפרויקט, יקבל בברכה 250 סטודנטים יחד עם מרכז ספורט של 7000 מ"ר ומבנים אחרים שיגדילו את הערך הכלכלי אך גם החברתי של הפרויקט.

אבל הדוגמה הבוהקת הזו לקישור ההדוק והחזק שניתן להקים בין טכנולוגיות חדשות לעולם הנדל"ן לא מסתיימת כאן. עובדה זו נועדה להיות אחד המרכזים המתקדמים ביותר מבחינה טכנולוגית, הודות למתן מפעל 5G (מהראשונים בחצי האי כולו) בר קיימא ביותר!
די אם נאמר שבזכות הכנסת מערכות אחסון פוטו-וולטאיות ניתן יהיה להשתמש מחדש באנרגיה השווה ל 85% מהצרכים הדרושים.

אך כיצד יכול פרויקט לכבד את הסביבה באמצעות שמירה על אזורים ירוקים?
פשוט להקדיש שטח "(28 דונם) לשתילת למעלה מ -3,000 עצים חדשים, כדי להגן על המגוון הביולוגי. פרויקט ברור, אם כן, בו ההתכנסות להתעניינות בטכנולוגיות חדשות, צעירים ואתגרי החברה של ימינו, מבלי להזניח את ההיבטים האקולוגיים יותר.

אך מי החליט לממן את הפרויקט הזה כל-כך טוב-מידות ובו-בזמן תובעני מבחינת הצרכים הכספיים הראשוניים?
 המבצע נולד כרעיון בשנת 2017, בזכות האפשרות למשוך קרן נדל"ן סגורה, ולא ספקולטיבית. פיתרון זה, המנוהל על ידי קבוצת פינינט, איפשר לבצע את הפרויקט הגדול הזה בעזרת עזרה כלכלית משמעותית.
מה לומר, רעיון שבאמת דאג לו בכל פרט ופרט: בר-קיימא, חדשני ומעל הכל מצוין לצאת נגד צרכיו של שוק נדל"ן ההופך למגוון הולך וגובר.

למעשה, פשוט לציין, כי כעת נוצרו קטגוריות חדשות של נדל"ן, שאינן מסורתיות עוד. אך מגוונים על פי צרכיה של חברה שתמיד מוכנה לרכב על גל השינוי!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB