הנדל"ן בקמבודיה רווי

בכל חברה, במיוחד כשמדובר במגזרים כלכליים, יש תקופות של הצלחה קיצונית מבחינה כלכלית, ותקופות רזות, בהן לא ניתן לקבוע רמת רווח טובה עד כדי הבאת הגירעון כולו. המערכת.

אנו מודעים היטב לכך שהמגזר שלנו, מגזר הנדל"ן, קשור קשר הדוק למגמה הכלכלית. זו הסיבה שמשבר היפותטי ישפיע באופן ישיר ומיידי על הנדל"ן הארצי. היום ננתח מקרה מסוים מאוד, מה שמשאיר את הכלכלנים ומומחי התעשייה מאוד מהוססים. האומה המהווה את גיבורת הטור שלנו היא קמבודיה, ארץ עשירה המפורסמת בנופיה הבלתי מפונקים, ובזכות היסטוריה שיש לה שורשים בתרבויות העתיקות ביותר בכל הזמנים.

ובכן, נראה שבקמבודיה הנדל"ן עובר תקופת משבר. למרות שלמעשה מדובר באזור שמבוקש במיוחד על ידי תיירים, אך אי האפשרות של קונים פוטנציאליים לזהות הצעה מולדת נותרה כבעיה. מצד שני בנוסף, גם בעלי הבניינים המחליטים להשקיף על שוק הלבנים, נתקלים בקשיים לא משמעותיים, שכן הדבר מגביר את חוסר העניין באזור ואת הנכסים הקיימים באזור שהוזכר לעיל.

כדי להימנע מהאפשרות להתאוששות, מתווספת עליית מחירי הנכסים הנומינלים, כבר החל מהרבעון הראשון של השנה הנוכחית. מדובר ב -4 נקודות אחוז, אך הם השקיעו את כל סוגי הנדל"ן בשוק.

לפיכך הדבר הוביל להחלשה חזקה של המשא ומתן עצמו, עם קריסה חזקה מאוד (ברמה המספרית) של חוזי המכר. בפרט, שוק הדירות בפנום פן עשוי להתקרר עוד יותר ולהגיע לרמות מדהימות עד סוף השנה. הגורם נופל בעיקר בהצעה הלא פרופורציונאלית של דירות בעיר. על פי CBRE קמבודיה, שלושה פרויקטים של בתים משותפים הושלמו בשלושת החודשים הראשונים של 2019.

בפירוט אנו נזכרים בנוכחותן של 1,091 יחידות, שהגדילו את ההצעה הכוללת בכמעט 10 נקודות אחוז. שיעור ניכר בהשוואה לשנים קודמות. אבל זה לא נגמר כאן; 1,169 יחידות נוספות הושקו לאחרונה ב -5 פרויקטים חדשים.

בל נשכח, יתר על כן, שהבנק העולמי יעץ בחריפות לממשלת קמבודיה לפקח במיוחד עם תנופת הבנייה והנדל"ן במדינה, מכיוון שהוא יסתכן בגרימת מצב מכביד עד למנוע פתרונות הבראה רבים. לפיכך הם מציעים מדיניות שמטרתה לתרום לצמצום פתיחת אתרי בנייה חדשים, שנועדו לא לקבל מענה אפקטיבי בשוק הנדל"ן.

לכן יש לקוות שההתאוששות לא תתחיל כל כך מהביקוש, אלא מ"מהפך בהצעה, מכויל לפי קהל לקוחות שברור ככל הנראה מההצעה הנוכחית בשוק הנדל"ן הקמבודי.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB