כאשר שוק הנדל"ן פוגש חדשנות: מה יהיה שוק הנדל"ן נראה?

כאשר אומרים שהטכנולוגיה מתפשטת, יש נטייה לתת לתופעה הזאת משמעות שלילית. בין אם מדובר בחברה, בצעירים או במגזר כלכלי מסוים, אין ספק: קיימים חידושים טכנולוגיים, ואכן על העליונה, עד כדי אי-אפשר, בתחומים רבים, להתקדם ללא עזרתם.

ולכן, חשוב להבין איך ומעל הכל מה החדשות בעתיד יכול להיות עבור שוק הנדל"ן. הבה נתחיל מההנחה עם זאת, בתחום זה, שילוב זה אינו חדש. יש לו למעשה נעלם פשוט רישומים הנדל"ן על נייר העיתונים שלהם השלכה באינטרנט מאז שנות ה -90.

התוכנה מאפשרת תקשורת מהירה יותר ומבטיחה יעילות אפילו עבור הנושאים הפועלים בשוק הלבנים. לפיכך, הם מהווים חלק מתהליך אבולוציוני מתמשך ומקבלים תשומת לב מיוחדת הן מצד המשקיעים והן מצד ההיצע.

נקודה בסיסית של מהפכת טכנולוגיה-נדל"ן זו מורכבת משיפוץ היחסים בין הקונים לבין הבעלים אשר, דווקא משום שהם מנוטרים ללא הרף, נתונים לבדיקות חדות יותר ויותר, ומבטיחים שקיפות רבה יותר וניהול טוב יותר של המשא ומתן.

האפשרות למצוא בקלות מודעה, כדי ליצור קשר עם הבעלים באמצעות פורטלים שונים המוקדש בשוק הנדל"ן ואפילו לבחור את טווחי המחירים שבתוך כדי לחזור על מה שמדאיג את הבית של החלומות של אחד, הם היתרונות כי בשנת 2019 הם עשויים להיראות טריוויאלי. אבל אם ניקח צעד לאחור כמה שנים, היינו שם לב כי היתרונות האלה הם לא כל כך ברור.

יתר על כן, אנחנו לא יכולים להיזכר להזכיר את הנוחות הקשורים מבוא פיזית לתוך הסביבה הביתה של טכנולוגיות חדשניות מאוד להפוך את הבית '' domotizzata ''.
חיישנים אזעקה אש, חלונות אוטומטיים, מערכת תאורה משולבת וכו 'לאפשר לבעל הבית ליהנות שירותים שונים בתוך הבית שלו.
אבל מה התחזיות לשוק הנדל "ן בעתיד?
באופן כללי ניתן לומר כי המגמה כלפי חדשנות לא נראה להפסיק, להיפך. הפרספקטיבות הן תמיד רחבות יותר מבחינת האופקים הפיזיים של השוק עצמו, אך גם של קשרים הקרובים יותר ויותר ללקוח.

יצירת רשת צפופה של מערכות יחסים אינטראקטיביות תבטיח לא רק תקשורת טובה יותר בין שני הצדדים (היצע וביקוש), אלא גם הבנה מיידית יותר של הצרכים השונים של הלקוח וכיצד, עם הזמן, הם יכולים להשתנות. כך היא תיצור מעין נתונים גדולים שיאפשרו לשחקני ענף הנדל"ן לשנות ולחזק את כישוריהם על מנת להבטיח הדבקות מושלמת בין צרכי הלקוח לבין צרכיו של בעל הנכס.

ההשפעה של ICT במגזר שלנו לא נראה כל כך רע!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB