פוליטיקה ונדל"ן: איך ההתפטרות של מאי השפיעו על הנדל"ן הבריטי

בימים האחרונים התמקדו כל העיתונים באירוע היסטורי: התפטרות ראש ממשלת בריטניה, תרזה מאי.

למרות שמצבי הרוח שונים בכל רחבי המדינה, ראוי לציין כי המגזר שלנו נתון להשפעה קלה על ידי העולם הפוליטי.
ובכן, השאלה כי רבים שואלים את עצמם בתקופה זו היא הבאה: מה יקרה עכשיו לשוק הנדל"ן האנגלי לאחר ההתפטרות של האישה החשופה ביותר לאור הזרקורים של אנגליה?

יש כמה דעות של מומחים, אבל אנחנו ב Realigro החליטו לתת לך תמונה כוללת כדי להבין טוב יותר את המצב הנוכחי ואת מצבי הרוח של מגזר חשוב כזה.
נתחיל ואומר כי בשנים האחרונות נרשמה עלייה באנגליה בעסקאות נדל"ן פרטיות, כגון הוצאות ובקשות משמעותיות לערובות למשכנתאות. הסיבה אשר, צמצום שטח הציד של הנדל"ן הפרטי היה בלתי נמנע, לטובת במקום הנדל"ן של החברה.
 
אמנם נתון זה הוא התהודה הבסיסית ברחבי אנגליה, אנחנו לא צריכים להיות מופתעים, עם זאת, כי לאחר הבחירה הדרסטית של ראש הממשלה לשעבר לשעבר, עסקאות נדל"ן פרטית יכול גם לחזור לאופנה, עם ביקוש מסוים מצד הביקוש, יותר ויותר צעירים ודינמיים בבריטניה.

סוג של הקלות פיסקליות יכול גם להתהוות, באופן רחב יותר, הן עבור הקונים ומעל לכל עבור בעלי הנכס (במונחים של מיסוי מופחת הליכים רזה). זה, וכתוצאה מכך, יגרום "גל הביקוש, שכן האפשרות לגשת לשוק הנדל"ן האנגלי ולקחת בעלות על נכס ללא הוצאות מעריכי יהיה נגיש יותר.

לדברי קצין ההשקעות העולמי של GWM, ההתפטרות של חודש מאי תגדיל את האקלים הכללי של אי-ודאות שכבר התפשטה במדינה בחודשים האחרונים.
 במונחים כספיים, נסיבות אלה יחלישו במידה ניכרת את הליש"ט, אך, להקשיב, יהיה קל ונוח יותר להקל על ההשקעות אם, הגיבורים של העסקאות (במונחים של תיק) היו זרים.

Brexit עלולה לגרום למטבע לצנוח ל -1.15 דולר, בעוד שהאירו יגע ב -0.97. אלמנטים שליליים מאוד עבור הכלכלה הבריטית אבל חיובי מאוד עבור אזרחים בעתיד!

מאידך גיסא, אם דחיית היפותטי ודחייה נוספת ביציאה מאירופה תגרום נזק משמעותי לאנגליה, מאידך גיסא, שהייה באיחוד תחזק את המטבע בתוקף, ותהפוך את רכישת הנדל"ן שוב לא נוח. באנגליה על ידי אזרחים שאינם אנגלים.

מה לומר, המצב נראה ברור אך מגוונת בהחלט, הוא קיווה כי פתרונות מיידיים ניתן למצוא כדי להיות מסוגל לתת צורה לאומה זו, הן מבחינה כלכלית, אלא גם עבור שוק הנדל"ן שלה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB