שוק הנדל"ן נסגר לזרים: המקרה המוזר של ניו זילנד

אחת המדינות האי ביותר בעולם, ניו זילנד, פשוטו כמשמעו "ארץ הים" מורכב משני איים עיקריים ועוד רבים אחרים.
בשנים האחרונות הוא נפרץ מאוסטרליה על ידי הים של טסמן, גל של תיירים מרשים, שנלכד בעיקר על ידי צעירים להוטים ללמוד שפה חדשה ועל ידי מי עייף החיים הרגילים, החליט לעשות שינוי ומדוע לא, אפילו נשימה של אוויר צח!
 למרות הבירה היא וולינגטון, העיר המאוכלסת ביותר היא אוקלנד עם מעל 1.4 מיליון תושבים.
האחרון הפך לעיר "סופר" מ -1 בנובמבר 2010, והגיע למקום הרביעי כאיכות החיים הטובה ביותר והמקום ה -13 כעיר הירוקה ביותר בעולם, מבלי לשכוח את המקום ה -10 כמטרופולין לחיות בכל רחבי העולם.
 באופן כללי, כל העם לובש פרצוף חדש.
 היו התערבויות תכנוניות עירוניות רבות, מבלי להזניח את הנמלים המפורסמים המאפשרים בניית רשת גדולה יותר של חילופי כלכלי, אלא גם תרבותי.
 וזה לא הכל!
 כדי להבין כמה ארץ זו היא ייחודית כל כך, רק חושב כי ידוענים רבים ואנשי עסקים מצליחים בחרה בניו זילנד להשקיע בתחום הנדל"ן. אבל בכל זאת יש בעיה לא ממש נעימה עבור משקיעים פוטנציאליים.
 ממשלת ניו זילנד אישרה בשנה שעברה חוק זה כנראה ייכנס לתוקף בסתיו של 2019, כדי למנוע זרים לרכוש נכס בגן עדן מודרני זה. למעט התושבים, תושבי סינגפור והאוסטרלים השכנים, שאיתם יש יחסי חזק מאוד בשוק החופשי, ניו זילנד שוק הנדל"ן סיכונים הופכים זכות פררוגטיבית עבור כמה.
אבל למה זה תמרון ומעל לכל, מה היתרונות ניתן להסיק מכל זה?
 יצוין כי בעשר השנים האחרונות, ניו זילנד ראה מחירי הבתים עלייה של 60% ובמקביל קריסה של הביקוש על ידי המשקיעים המקומיים, עלה על ידי זרים.
מכאן הצורך להגן על התושבים על חשבון הכלכלה הבינלאומית. כדי קונים זרים פוטנציאליים, חוק זה ישאיר מקום פעולה על דירות בתים גדולים אבל הטלת איסור מוחלט על בתים קיימים.
על פי ממשלת ניו זילנד, זה היה דווקא הביקוש הגובר מצד משקיעים זרים כדי להגדיל את מחיר הנדל"ן, מה שהופך אותם כמעט בלתי נגיש לתושבים.
כיום רק אחד מכל ארבעה תושבי ניו זילנד מחזיק בית משלהם ובשנים האחרונות גדלו גם התושבים שהיו צריכים להסתגל עם מוסכים או אפילו מכוניות ואלה שבקיצוניות נהפכו לחסרי בית.
ברור שהתמרון הזה בהחלט לא נעלם מעיניו, עד כדי כך שדעת הקהל הזרה האשימה את ניו זילנד בהיותה שונאתית, וכאילו לא די בכך, קרן המטבע הבינלאומית ביקשה מהממשלה לשנות את הרפורמה שלפי התחזיות בתנאים הכלכליים, יכול מאוד להאט את הצמיחה הכללית של המדינה.
אנחנו רק צריכים לחכות חדשות יותר מן הסיפור הזה נראה משהו אבל חיובי עבור שוק הנדל"ן בעולם.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB