מה עלינו לצפות מהשקעות בלבנים אירופיות?

אחרי האקלים הזה של אי-ודאות עמוקה פוליטית ופוסט-בחירות, שאלה המשותפת למשקיעים רבים היא כדלקמן: "מה צפוי עכשיו משוק הנדל " ן האירופי, מה יהיו התשואות?
ובכן, אנו יכולים לומר כי, במונחים רחבים, אין שום סיבה לדאוג. למרות האקלים לא משאיר מקום בוודאות גדולה תחת פרופיל הניהול של המדינות חסידים שונים, שוק הנדל"ן בעולם נראה זר אלה שינויים פוליטיים.

למעשה, מדינות רבות התאוששו במידה רבה לאחר התקופה הקריטית שהשפיעה על התחומים הכלכליים-כלכליים. האלמנט שמרשים כלכלנים ניתן בצד הביקוש. נראה כי המשקיעים עלו באופן אקספוננציאלי בשוק האירופי, מגרים את הצמיחה הכלכלית כמעט בכל המדינות, למעט בריטניה הגדולה, אשר, בהיותו קורבן של התופעה Brexit, מפגר מאחור.

אבל האם זה עדיין נוח ומעניין לקנות נכס באירופה?
על פי מגמות הנדל"ן העיקריות, המשקיעים ימשיכו להשקיע ולהביא את החסכונות שלהם לאירופה בעיקר בערים הצפוניות, גם אם הם יקרים יותר, כרכזת בעלות שבטווח הבינוני עדיין תהיה בעלת ערך גבוה בשוק הנדל"ן.

הסיבה שקושרת כמעט לחלוטין את הביקוש להצעה האירופית ניתנת על ידי נוכחות של מדיניות מוניטרית מסוימת, שהכתיב הבנק המרכזי האירופי.
ההקלה של הלחצים מצד הבנק הנ"ל, במיוחד בתחום הנדל"ן, איפשרה לאירופה לשמור על שיעורים נמוכים מאוד (0%) במשך תקופה ארוכה מאוד, ולעודד קונים עתידיים לבחור באחת המדינות אירופאי.

הנכס ביחס לרכישת מניות מציע תשואה מזמינה הרבה יותר, בהתחשב בכך חלופה יהיה יקר מדי ומסוכן כפי שהוא נדיף מאוד.
את הונו של אירופה ניתן גם על ידי השווקים המתעוררים שאינם אירופיים בקושי, שוב בשל הירידה בשיעורי הצמיחה הכלכלית ותנודתיות המטבעות.

אז יש כל כך הרבה זרמי הון שנשפכו מעל ומיד זורמים לתוך היבשת שלנו, בהתחשב בכך (עכשיו זה ידוע), ענף הנדל"ן שווה לאג"ח מובטחת, במיוחד במדינות חזקות כמו גרמניה.

אבל אילו רמות האינפלציה באירופה משפיעה באחוזים?
זו שאלה לעתים קרובות חשש זה יכול לגרום למשקיעים המעוניינים לקנות נכס באירופה בחזרה למטה.

כיום שיעור האינפלציה הוא 1.4%, ולא צפוי גידול משמעותי בשנים הקרובות. אם ערך זה היה להתאושש, עבור משקיעים הנדל"ן זה יהיה פשוט יתרון נוסף, בהתחשב בכך שהוא יתאים לעלייה פוטנציאלית בשווי ההשקעות שלהם, בין אם זה חוזי חכירה או חוזי מכירות.

יש לקוות כי מצב זה יכול להיות תמיד נייח או לשפר מכוח שוק דינמי יותר חסר תקדים!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB