התפתחויות חדשות באוקיאניה: כי המחירים עולים בפפואה גינאה החדשה

לאחר תחילת 2019, נמצאו שינויים רבים במדינות השונות בעולם. חלקם רשמו עלייה דמוגרפית, בליווי ברור של הצורך הבא בבנייה למגורים חדשים, וחלקם נפתחו יותר לסחר בינלאומי, ובכך שיפרו את הכלכלה הלאומית.
אומה אחת בפרט נרשמה עלייה פתאומית מחירי שוק הנדל"ן מאז תחילת השנה החדשה. אנחנו מדברים על פפואה גינאה החדשה, מדינה בדרום מערב האוקיינוס השקט המאופיינת בזהות חברתית-תרבותית חזקה.

אף על פי שמדובר באומה לא מרושעת במיוחד, בשנים האחרונות היו רפורמות ופעולות רבות שנועדו לשפר את התכנון העירוני של המדינה, ובכך להביא תועלת רבה לכלל האוכלוסייה.
ברור שהכל מלווה בעלייה חדה במחירים, במיוחד בשוק הנדל"ן, הממשלה בחודשים האחרונים, סיימה את התכנון של פרויקט, שמטרתו יצירת שטחים חדשים לבניית מתקני נדל"ן חדשים.
התוצאות החיוביות נרשמו כבר בשנת 2015, כאשר התמ"ג הלאומי גדל ב -70% יותר מאשר בשנה הקודמת. מגמה זו, אשר על פי הכלכלנים היו שוברים לאחר מספר חודשים, ממש המשיך ואף השתפר כדי להפוך את העם הזה, כיום, אחד התחרותי ביותר ביבשת כולה.

 כניסה מיוחדת, הפרויקט הביא את האומה יתרונות רבים מבחינה כלכלית אך מעל לכל מבחינה חברתית.
חלק מההון שהושקע בפפואה גיניאה החדשה מגיע דווקא מתושבי חוץ עתידיים, אשר מציינים את התנועה הכלכלית החזקה ואת הדינמיות הגדולה המאפיינת את המדינה, החליטו להפוך את המשאבים שלהם להתכנס בשוק הנדל"ן.
הצמיחה של התוצר הלאומי התחזקה עוד יותר עם העלייה בשיעור האינפלציה של 6%, והאצת תהליכי הבנייה והעיור, הבטיחו למדינה זו תמונה מנצחת ברמה הבינלאומית.
למרות מחירי הדיור הסטנדרטי יותר עלו בחדות, זה לא אומר כי כיום, רכישת נכס במדינה זו מבטיחה השקעה שימושית לעתיד.

כל המדינות כמו פפואה גיניאה החדשה, נמצאות תחת עיניהם של כלכלנים ומשקיעים המעדיפים "להסתכן" במיקומים חדשים ומודרניים יותר, בהשוואה לכוחות כלכליים ישנים יותר מסורת חזקה שהופכת אותם פחות גמישים לשינויים בשוק הנדל"ן הבינלאומי.
עם זאת, צפוי כי, באמצע הרבעון הראשון של 2019, מחירי הנכסים יתייצב במידה כזו כי זה אפילו יותר נוח למשקיעים לקנות נכס במדינה הזאת.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB