ניו יורק cools אבל ברוקלין פורץ לתוך שוק הנדל"ן

'' התפוח הגדול '' נראה כבר לא להיות כל כך פופולרי בשנת 2019.
אחת הערים המפורסמות ביותר בעולם, היא לראות את מחירי דמי השכירות באזורי ההתמוטטות החמים והאזור היחיד שמאפשר לגרור את כל העיר הוא רובע ברוקלין, מה שמצב זה נובע, אך מעל לכל, משום שברוקלין היא האזור יותר מבוקש על ידי המשקיעים?
 לפני כעשר שנים, ברוקלין היה מסוגל "לצוף" בים של שוק הנדל"ן הודות לאזור מנהטן. היום המצב הפוך לחלוטין, כמו חברות חשובות מאוד החליטו להקים משלהם משרד משפטי עובד באזור זה.
 על פי הנתונים הסטטיסטיים האחרונים, אנשי מקצוע רבים בתחום הנדל"ן, אך גם קונים פוטנציאליים רבים, בחרו בשכונה זו, אשר נראה כי יש צמיחה פרופורציונלית בתקופה האחרונה. ישנן 450 חברות אשר מובטחת יותר מ -6,500 מקומות עבודה, וקל להבין איך ובמיוחד כמה אנשים השתנו מעובדים פשוטים למשקיעים דירות בברוקלין או פשוט חיתום חוזים.
 לגבי שאר המחוזות של ניו יורק, נראה כי הירידה היא באמת אחת הדרמטיות ביותר בשנים האחרונות.
 האחוז הגרוע ביותר של קריסת מחירי וביקוש חוזי נדל"ן נרשמה באזור איסט וילג '(-33%).
אנשים רבים נאלצו להפחית את הציפיות שלהם: שכר הדירה בניו יורק מגיע לעתים קרובות לעלות כשני שלישים מהמשכורת, ולכן, על מנת לפתור בעיות שונות, אנו נוטים לאחד את כל המשאבים הכספיים לתוך אזורים נוחים יותר.
 מחיר ההובלה מגיע לממוצע של 116 דולר לחודש, 78% יותר מהממוצע הארצי.
אבל אם אתה מעוניין לקנות נכס, זה הזמן הנכון.
המחיר הממוצע הגיע ל -1 מיליון דולר באזור מנהטן, אך הירידה הדרמטית ביותר היא זו שנרשמה עבור נכסי יוקרה.
 אז, אתה משקיע מי יש לשאול אותך אם או לא לקנות נכס בניו יורק, למה לא לדחוף קצת "מעל ואולי להשקיע יוקרה בניו יורק? חוסר היכולת למכור כמעט כל שכונה בניו יורק, למעט ברוקלין, הביאה כמובן לקריסה זו במחירים, בתקווה להאיץ את המכירות ולחזור לכלכלה משגשגת.
כמעט כל 30 תחת החליטו לארוז את התיקים שלהם ולעבור לאזור זה, אשר הודות זה בום של בקשות, יכולים כעת להרשות לעצמם את המותרות של הגדלת המחירים שלהם.
המינימום שאתה יכול להשקיע הוא 500 אלף דולר אבל זה עדיין השקעה מצוינת לעשות עכשיו אם אתה רוצה לתפוס דירה באחת הערים המודרניות והמפורסמות ביותר בעולם.
מה לומר, אם אתה משקיע אתה חייב לקוות כי שלב זה נמשך זמן רב ככל האפשר, אבל אם אתה הבעלים של הנכס, אתה בהחלט צריך להיות עסוק!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB