שוק הנדל"ן הגלובלי: זה מה שקורה בעולם

החלק הראשון של השנה אנו יכולים לומר שזה כמעט נגמר. חמשת החודשים, ללא ספק הקשה ביותר בשוק הנדל"ן, עברו במהירות. אבל מה היו ההשלכות הכלכליות-כלכליות של הלבנה העולמית? אף על פי שכוכב הלכת שלנו מאופיין בנוכחות של מדינות, תרבויות וחברות שונות, אפשר לעקוב אחר פרופיל כללי של מה שהיה וזה יהיה כנראה גורלו של הסחר, לא מסחרי, אבל בבעלות.

בכל פעם שנה חדשה נפתחת, הסיכויים והחששות הם רבים. אבל עכשיו אפשר לתאר את המצב הנוכחי בצורה מדויקת יותר.
על פי ממצאי הכלכלנים העיקריים, התחזית של מכירות למגורים "מקומי" תהיה משעממת. עם מונח זה אנו מתייחסים לאופי נייח של המכירות, אשר ולכן לא יעברו עלייה או מיתון. הם יהיו בערך לשמור על אותם סטנדרטים.

לעומת זאת, המחירים יגברו, ואיתם גם את שיעורי המשכנתא אשר, כמובן, יהיה להגביל משמעותית קונים פוטנציאליים, מיואש על ידי הרעיון של צורך לשאת הוצאה חשובה.

המצב לא ישתנה עבור אלה שמחפשים הנדל"ן ברמה מסוימת. מה שמכונה "שוק היוקרה" לא ישתנה, להיפך. רבים הם המשקיעים החדשים שהצליחו להיכנס שוב ולהרחיב את הלהקה הזאת, לפתוח את הפער המתאר את הגבולות המינימליים והמקסימום של לוקורי.

ועל מניות? קשה לתת תמונה כוללת מדויקת, בהתחשב בעובדה כי משתנה זה משתנה על בסיס של גורמים רבים, אשר מבטיח אופי מוגדר היטב עבור המדינה המדוברת. ניתן לומר כי, באופן כללי, את מספר המניות יגדל גם בשנת 2020, אלא אם כן יש שינוי רדיקלי כגון לבצע שינוי משמעותי במסלול שנערך על ידי שוק הנדל"ן בעולם.

למרות שהיה קירור ראשוני של השוק, בחודשים הראשונים של השנה, התחזיות נראות יותר חיוביות. יש אפילו את האפשרות כי המחירים עשויים עדיין להישאר גבוה, אך ללא חריגה מהמגבלה המקסימלית הגיע בשנת 2018.

שיעור הנדל "ן יגדל במהירות השנה כאשר המשקיעים יוצאים לשוק (40% יותר!).

ברמה החברתית, לעומת זאת, יחסי האמון בין היצרנים והמשקיעים ישתפרו באופן אקספוננציאלי, בזכות תשומת הלב המיוחדת ששולמו לשתי הקטגוריות של השוק "הירוקים" וה"חכמים ". חומרים ידידותיים לסביבה חדשים וטכנולוגיות טובות יותר היו המיקוד וכנראה ישלטו בסצינה של שוק 2020.

מה לומר, תחזיות אלה נראה משהו אבל שלילי. אמנם החודשים הראשונים של השנה לא היו יוצאי דופן עבור מדינות רבות בעולם, אבל אפשר היה ליצור קרקע פורייה עבור אלה הבאים, המבטיחים זרם גדול יותר של משקיעים חדשים (כגון Millennials) ושמירה על תשומת לבם של אלה בחיים. בעבר נוכח בשוק העולמי.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB