ריהוט לחדר אמבטיה: הטרנדים האחרונים

העונה הקרה יכולה לשים מאמץ על הבית שלנו. לא רק מבחינת חימום וצריכה. לעתים קרובות כדי להכניס אותנו לקושי, זו היכולת של הבית שלנו לדבוק בטרנדים החדשים של הרגע. בזמן האחרון עסקנו לעתים קרובות בנושאים שונים בנושא דקו ביתי. אולם כיום תשומת ליבנו תיפול כיצד לרהט את האמבטיה. שיהיה לך סגנון יותר סתווי. לכן, גם אם אינכם יכולים לחכות כדי לתת לשירותים שלכם טוויסט חדש, נוכל להתחיל להמחיש את הטרנדים האחרונים!

קודם כל אנו בוחרים הכי הרבה בצבעים. הידעת שחדרי אמבטיה כהים הם האופנה של הרגע? במשך שנים, למעשה, פנים קלים בכלל שלטו לחלוטין בסצנת עיצוב הפנים. עם זאת, נכון לעכשיו נראה שהם איבדו את הגובה.שחור נבחר לעתים קרובות כסמל לאלגנטיות. למרות שצבע זה הופך את החללים קטנים יותר, הוא נותן יותר אופי לכל הסביבה. ברור שזה לא מומלץ לחדרים קטנים מאוד.

לאחר שגילינו ששחור הוא חובה לא רק לבגדים, אלא גם לפנים, אנו יכולים להקדיש את עצמנו לאביזרי ריהוט אחרים. מזמן הברזים המוזהבים או הערבים היו באופנה. למרות שנדמה היה כי התגבר על שלב זה, אנו יכולים לומר בוודאות כי אלמנטים אלה שוב באופנה.כרום ופליז הם החומרים החדשים הפופולריים ולא רק לחדר האמבטיה. הם מומלצים גם כפרטי ריהוט אחר הדורשים שימוש בחומרים דומים.

אבל גודל הברזים? Viva הגדול במיוחד, שם נרדף לנוחות סופר! בנוסף להיותו נעים לעין מבחינה אסתטית, הברזים הגדולים יותר בהשוואה לסטנדרטים הרגילים, מבטיחים חוויה נעימה ועוטפת הרבה יותר במקלחת.

עדיין מדברים על נוחות, השאלה הגדולה: מקלחת או אמבטיה טובים יותר? זו דילמה אמיתית. אבל התשובה היא הכל בשימוש המיועד. אם אנו מעדיפים חדר אמבטיה בדרך כלל בסגנון סתיו, ברור שעדיף לבחור באפשרות השנייה. איך לא לשייך את הרעיון של רגיעה מוחלטת לאמבטיה - אולי עם ג'קוזי משולב! יחד עם זאת המקלחת אופיינית לתקופת הקיץ, אך ניתן להפוך אותה לנוחה עוד יותר הודות לשילוב אביזרים פונקציונליים (כמו אורות לכרומותרפיה).

אחרון חביב הוא השימוש במראות. הסתיו הביא עמו אלטרנטיבות חדשות לאופציות הסטנדרטיות שאפיינו דקו ביתי בשנים האחרונות.
למעשה, אם בעבר העדיפו מראות קטנות, מוקפות במסגרות עשירות וניכרות, הרי שהמראות הרחבות הן הגיבורות האמיתיות!

אין צורה מבוססת. אין חוקים, למעט זה שקשור לטעמנו האישי. מסגרות או מעוטרות, תלויים או פשוט מונחות על רהיט, זה לא משנה. מה שחשוב זה שהם גדולים ככל האפשר!
ככל שהמראות שלך גדולות יותר, כך הן יכולות לשקף יותר אור אפילו בחדרי אמבטיה קטנים יותר.

לאחר שסיימנו בעצתנו, אנו יכולים רק לאחל לכם עבודה טובה למודרניזציה של חדר האמבטיה שלכם!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB