כלכלה ונדל"ן: כיצד ארה"ב תומכת בנדל"ן

כולנו יודעים שארצות הברית תמיד התאפיינה ברצון עז לעליונות על מתחרים אחרים, בכל תחום כלכלי אליו אנו מתייחסים. מגוון המדינה עצמה, בשילוב עם ההזדמנויות המרובות שהאחרונה מציעה, מבטיחים אפוא לארה"ב עמדה מיוחסת. בתחום הנדל"ן אין מדינה השייכת לפדרציה זו, שאינה מיישמת מדיניות ממשלתית, שמטרתה בדיוק להשיג את התשואה המרבית מכל פעילות שהיא.

אך מה כיום כוחם של המדינות המאפשרות להם להחזיק מספר עצום של תיקים זרים שהושקעו בנדל"ן אמריקאי?

בלי קשר ליפות המקומיות ולאומות המפורסמות המרכיבות את היבשת, נקודת המשען האמיתית מיוצגת על ידי הפעלת מדיניות המבוססת על שמירה על שיעורי היוון של נכסי נדל"ן יציבים. מאזן יתרון של צמיחה מתונה, עם אינפלציה נמוכה לטווח הארוך, איפשר לרוכשים פוטנציאליים להפוך למשקיעים יעילים בלבנים אמריקאיות.

סקר זה, שנערך מצפון אמריקה, CBRE מצא כי יציבות שיעור הכיסוי תשמור על מגמה קבועה (ולכן חיובית) לשאר 2019, עם השפעה מיוחדת על מגזר המלונות.

כמו כן, לדברי הכלכלן הראשי העולמי של CBRE, "אם מצד אחד יש לנתח את נקודות החוזק של הכלכלה הגלובלית, כדי למנוע את המתיחות הבינלאומית הגוברת בסחר עם סין (למשל) העוינות של המפרץ הפרסי והסיכויים הרות האסון שנוצרו על ידי ברקסיט עשויים להסלים, מצד שני ידוע שהיה תנופה כלכלית כזו שתבטיח גמישות במדיניות המוניטרית של המדינות המסוגלות לקיים את מחירי הנכסים.

 אף על פי שהחששות גברו, בגלל מצבים פוטנציאליים מסוכנים אלה בקנה מידה עולמי, המשקיעים לא נראים בכלל מפוחדים, ובנוסף, הם ממשיכים להיות בעלי אינטרס חזק בשוק הלבנים האמריקני.

בפירוט יש להדגיש כי שיעורי ההיוון של המשרדים צריכים להישאר יציבים הן במטרופולינים הגדולים, אלא גם במציאות המוגבלת יותר, הנתמכת בביקוש עז מצד הדיירים למקומות גדולים יותר ויותר הדבקים בצרכיהם.

מוזר כיצד, למרות אי הוודאות השולטת ביותר, מבחינה סוציו-פוליטית, עדיין ניכר כי האינטרס של הקונים אינו משתנה, אם אפילו לא גדל.

שמדיניות זו אפקטיבית כך שהיא מאפשרת פעילות תקציבית ממושכת בשוק הנדל"ן האמריקאי? איננו יכולים לענות על שאלה זו, אך בהחלט להמשיך ולעקוב אחר המצב בטווח הארוך, על מנת לקבל תמונה רחבה אך יחד עם זאת שלמה.

עם זאת, מכירות וחתימה על חוזי שכירות צפויים לעלות בכ -40% יותר מהשנה שעברה.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB