נדל "ן במשבר: מה שקורה בבלגיה

מחירי הבתים עולים אך הכלכלה נופלת. לא, לצערי זה לא סיסמת פרסום, אבל זה המציאות הקשה בלגיה כרגע חווה. זה חשש כי המדינה הזאת היא בועה הנדל"ן המלא. בואו ניקח צעד אחורה.

 במהלך הרבעון האחרון של השנה שעברה, המדד הכללי של מחירי הנכסים בבלגיה עלה באופן דרמטי ב -3%, לאחר עלייה נוספת של כ -2.5 נקודות אחוז. כיום, מחירי הבתים מנופחים ב -4%, למרות ירידה במשקל האינפלציה).

למרות הכל, שוק הנדל"ן נשאר תוסס בבלגיה. מספר עסקאות נדל"ן למעשה לא נראה מושפע הקלה על ידי נסיבות אלה. למעשה, נרשם גידול שנתי של 3.7% ומספר היתרי הדיור הגיע ל -35% (כ -48 אלף בקשות לבנייה למגורים).
לאחר שהכלכלה הבלגית יצאה מהמיתון, שנדמה היה כי הסתיים, שוק הנדל"ן בבריסל נאלץ להחיות את המחירים, אך לא בהרבה, שכן נראה כי הכלכלה הלאומית מבטיחה סימנים להתאוששות מהירה.

אבל זה לא היה המקרה. יש לזכור כי בלגיה מחולקת לארבעה אזורים, עצמאית מבחינה מנהלית, ולכן, למרות הממדים הקטנים המאפיינים את המדינה, לא קל לפעול באופן הומוגני את קווי התיאום בשטח זה.
בפרט, באזור בריסל, המחירים עלו ב -4% על בסיס שנתי;
ב פלנדריה פלמית של 5.08%;
בוולוניה של 3%.

רבים אומרים כי באזורים מסוימים הם overrated עכשיו אבל אנחנו יודעים כי בשלב זה יהיה (בתקווה) רק להיות זמני והכנה לקראת חזקים מוצק וחזק יותר של העם הזה ברמה הכלכלית.
מאידך גיסא, נראה כי פעילות הבנייה למגורים אינה נעצרת.

בפירוט, נמצא כי באזור הפלמי היה בום היתרי מגורים של 50% יותר מאשר בשנה הקודמת, בעיר הבירה של 20% באזור Walloon של 10%. הביקוש לדיור הולך וגדל, והעדיפו לחכור חוזים, שכן הבתים עצמם מודרניים וחכמים יותר מאשר בשנים קודמות (סיבה מוצדקת להשקעה!).
אלמנט חיובי הוא רמה נמוכה מאוד של המשכנתאות, המעודדת משקיעים פוטנציאליים לא לנטוש את שוק הנדל"ן הבלגי.

מה שיש לקוות כי הבועה הזאת, על אף שלא יצרה בעיות מיוחדות בשוק הנדל"ן, עדיין יכולה להתפרץ ולכבות את ההשפעות השליליות שהיא מביאה עימה, כדי לאפשר לאומה הזאת לחזור על המסלול ולהתבלט, כפי שהיה בעבר. - כלכלה בינלאומית.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB