מטרו קו שוק הנדל"ן: מה קורה בווייטנאם

המשק הוא ענף גדול ביותר. זה יהיה פשטני להתרכז אך ורק על חלק של המערכת הכלכלית כולה של החברה.

בין אם מדובר במדינה מפותחת או צומחת במיוחד, אין ספק: כל מגזר קשור קשר הדוק לאחרים ומשפיע על התוצאות. ניתן אפוא לומר כי ניתוח כלכלי נכון של מגזר מבטיח תמונה כוללת של מצב הרווחה של המדינה עצמה. תופעה מסוימת המאפיינת את וייטנאם נולדת מהאיחוד בין שני ענפים כלכליים מכובדים: זה של חדשנות ברמת הבניינים והלבנים.

 פעולות ההאצה האחרונות בבניית קו הרכבת התחתית הראשונה בהו צ'י מין סיטי, עיר ששמה לכבודו של מייסד וייטנאם הו צ'י מין, השפיעו לטובה על שוק הנדל"ן הווייטנאמי. לאחר שנים של קיפאון שחודשו ללא ספק במגזר זה, הודות לשיפור התשתית שהוזכרה לעיל, נראה כי מחירי הבניינים הסמוכים עולים שוב. מה זה אומר במונחים כלכליים בלבד?

עליית מחיר הרכוש נובעת בדרך כלל מעלייה בתנאים האיכותיים של הנכס עצמו, או אם המצב החברתי מחמיר במיוחד, מהווה פתרון סביר כנגד מדיניות ממשלתית פתוחה מדי לשווקים הבינלאומיים.

 מין פרוטקציוניזם מונע. אבל זה לא המקרה! מחלקת התכנון והאדריכלות של עיר זו מצאה כי בניית גורדי שחקים, מרכזי קניות ואזורי מגורים התקדמה יד ביד עם פרויקטים תשתיתיים אחרים, המבטיחים שיפור כללי של העיר המטרופולינית עצמה.
הספק העיקרי של שירותי הנדל"ן ויאטנמית יש ניבא כי מחירי הקרקע ממוקם בתוך 10 דקות הליכה של תחנות הרכבת התחתית יכול להגדיל את המחירים שלהם עד 20% יותר בתוך חודש.
אוכלוסייה זו סבלה מעלייה מעריכית, בהתחשב בעובדה כי העיר ובכלל וייטנאם, הודות למדיניות התפתחותית זו, הפכו להיות חסידים יותר ויותר תחרותי לגבי הצרכים של משקיעים זרים.

במקביל הופעלה תגובת שרשרת, בראשות הממשלה, שמטרתה ליצור פרויקטי נדל"ן חדשים, שנועדו להכיל ולהכיל את הגאות הדמוגרפית המתעוררת בתקופה האחרונה של המדינה.
באחוזים, מספר מוצרי הנדל"ן לאורך קווי המטרו וייטנאמית גדל ב -10% יותר מאשר בתחומים אחרים.
גם התנהגותם של המשקיעים השתנתה: עברנו מהחיפוש אחר חוזי שכירות לעסקה הנובעת מעסקת מכירה.

מה לומר, זה באמת נראה כי השנה החלה באופן גדול עבור המדינה הזאת, כי במשך שנים, היה נתון למצבים כלכליים - חברתיים קשים במיוחד.
אנו מקווים כי נתונים אלה ניתן לאשר גם בחודשים הבאים!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB