נדל"ן ולוגיסטיקה: השילוב המושלם לשנת 2019

כידוע, ענף הנדל"ן קשור היטב לתחומים כלכליים ופיננסיים אחרים של החברה. בפרט, בחצי האי האיטלקי, האיחוד המושלם מתגלה בין נדל"ן ולוגיסטיקה. ואז, בואו ננסה להיכנס לפרטים, אבל מעל לכל להבין כמה מעניין ונוח להשקיע ב "בלה איטליה".

מסקר שנערך על ידי CBRE, "הכוונות המשקיעים", על מדגם של משקיעים נדל"ן איטלקי וזרים, הראה כי בשנה הנוכחית, כוונות ההשקעה בהחלט לא יופחת על ידי ההאטה הכללית שפגע במשק איטלקית. ואכן.

 הנוכחות של שיעורי ריבית נוחים מאוד מחזור כלכלי שמבטיח להיות חופשי של זעזועים שליליים מסוימים, תהיה השפעה חיובית יותר גם על שוק הלבנים. איטליה לא איבדה את הקסם שלה בשנים האחרונות, למרות תקופות של קושי קיצוני, עד כדי משיכה (עדיין) רבים משקיעים זרים ותיירים.

אבל איך הם החליטו לאסוף את המשאבים שלהם? ניתוח המגזרים הפרט, המלונות הביאו בעיר הבירה של סביב 1,320 מיליארד אירו, מבשר טובות עבור 2019. למעשה, צפוי גידול בהיקף ההשקעות של המשקיעים הבינלאומיים, במיוחד לטובת חברות מלונאות גדולות.

אז מה הוא תפקיד מכריע של הלוגיסטיקה?
המספרים מדברים בעד עצמם: 18.45% מההשקעות מוקדשות למגזר זה, ומעל לכלן מחוברות לתחום המשרדים, המספק איחוד של המגמות הקשורות למשרדי השירותים וסביבות העבודה המשותפות לשמצה.

בין הנדל"ן למגורים להתגלות "רב המשפחה", "שיתוף חיים" ו "מיקרו החיים" פורמטים חדשים, אשר משפיעים יותר ויותר גם את המשקיעים הצעירים.

מהן הערים הפעילות ביותר באזור זה? שתי הבירות כמובן: רומא ומילנו.
למעשה, בשני תחומים אלה, מגזרים יוקרתיים מתעוררים, כולל בשוק הנדל"ן, עם פרויקטים חשובים שיפוץ טריטוריאלי מלווה הזדמנויות פיתוח חדשות. 69% מהנשאלים אמרו כי "סטודנט" קטע יהיה כנראה להיות מחלקה ראשונה בכיתה הנכס. עניין רב גם כלפי בריאות, אשר עולה על 6% בשנה שעברה, להגיע שתי נקודות אחוז יותר. למה שוק הנדל"ן האיטלקי אטרקטיבי יותר ויותר למשקיעים זרים?

ללא ספק בגלל שיעור הילודה הנמוך, המתגלה עם הזדקנות מוקדמת של האוכלוסייה.

שיפוץ הוא אפוא את הסיסמה עבור וינטאג 'זה, אך מעל לכל המפתח להפוך את שוק הנדל"ן האיטלקי אפילו יותר אטרקטיבי וזוכה מאשר מתחרותיה.

מה אנו יכולים לומר, אנו מקווים כי נתונים אלה יכולים להיות יותר ויותר מעודדים, גם עבור כלכלות אחרות של המגזר, מה שהופך את relaunch כי יכול לכלול גם תחומים אחרים של החברה.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB