מה הם שלך ב- Going הוצאות עם הכנסה נכסים?

אנשים רבים חושבים כי פעם את הנכס הוא שכור החוצה, אתה טוב ללכת. זה לא בהכרח נכון כשמדובר להיות הבעלים של נכס מניב. זכור, עם פרס; מגיע האחריות. ישנן כמה הוצאות הולך כי אתה צריך לקחת בחשבון כשמדובר נכסים הכנסה. בטווח הארוך, אם אתה מפעיל נכס הכנסה כי הוא עדיין יצירת הכנסות - אתה משקיע טוב. אתה רוצה לוודא שאתה תמיד יצירת הון ההוצאות שלך להיות מכוסה. נכס ההכנסה הוא נכס כי הוא מניב הכנסה לאחר כל ההוצאות משולמים. מאמר זה יראה לך את הוצאות הולך להיות אחראי גם לאחר הנכס שלך מושכר החוצה.

• תיקון ותחזוקה:

למרות שזה לא היה בהכרח אשמתך, אתה עדיין אחראי על כמה תחזוקה ותיקון כשמדובר בעלות על רכוש. תלוי כמה כסף אתה צריך להפריש עבור אחריות כזו כל תלוי בגיל ההשכרה שלך רכוש, האקלים שבו הנכס שלך נמצא (אמא טבע מופעים), איך השוכר מסתכל על הנכס ואם יש להם חיות מחמד או לא, ואת המצב הנוכחי של הנכס שרכשת. אתה צריך הערכה לגבי מה שאולי צריך לתקן או להישמר כאשר רכשת לראשונה את הנכס שלך, אשר אמור לתת לך מושג טוב יותר כמה אתה צריך להשקיע בו לשים בצד הולך רחוק יותר.

• שיפוצים:

תלוי אם קנית בית חדש או בית ישן יותר, כי צריך להיות קבוע קצת, תצטרך לחסוך קצת כסף לשיפוץ בעתיד. אנשים רוצים לחיות במקום שמתעדכן. לכן זה חיוני כדי להמשיך לעדכן את המקום שלך. לא רק אתה מגדיל את הערך של הנכס שלך, אבל אתה יכול לקבל יותר כסף מן השוכרים שלך ככה גם! זה תמיד win-win לכולם!

• מס רכוש:

מס רכוש הוא תמיד משהו בעל הבית צריך לטפל. המס שתצטרך לשלם כבעל הבית מבוסס על האזור שבו אתה גר. תלוי אם אתה נמצא בעיר גדולה, המסים שלך עשויים להיות גבוהים יותר מאשר באזור כפרי. אתה תמיד צריך להסתכל לתוך המסים שלך לפני שאתה רוכש את הנכס לזכור כי מסים לעשות לעלות, במיוחד אם אתה נמצא באזור או בשכונה כי הוא גדל.

• ניהול נכסים:

אם אתה משקיע גדול ואתה הבעלים של כמה נכסים מניבים, ייתכן שתרצה להשקיע בחברה לניהול נכסים שיכולים לדאוג לך הכל. אתה רוצה לוודא את המקום שלך הוא להיות טיפלה ואם אתה עסוק מדי לעשות את זה בעצמך; זה יכול להיות אופציה טובה בשבילך. להיות נוכח אומר כי הדיירים שלך יהיה מאושר אשר מועיל לכולם. דיירים אומללים לא יישארו זמן רב בנכס שלך; ולכן דברים צריכים להיעשות במועד.


כל עוד אתה מוכן לקחת את כל ההוצאות שלך בחשבון, בעלות על נכסים מניבים היא דרך מצוינת עבור זרמי הכנסה פסיבית. אתה אף פעם לא יכול להשתבש עם בעלות על רכוש. אם אתם מחפשים נכסים הכנסה חדשה, אנחנו ב Realigro נדל"ן יש נכסים בכל רחבי העולם.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB