דאגה של בתים מתאימים & קונים:

חשוב להיות מאושר בשני הקצוות - מהמוכר ומהקונה. יש דאגה מתמדת למצוא מקום ולא להיות מאושר עם זה אחרי הכל. להיות מוכר על קצה אחד קשה כי אתה רוצה להיות מסוגל לסמוך על אנשים שבאים דרך הבית שלך ואתה רוצה לוודא, כדי להיות כנים, ולהסביר כל מה שאתה יכול על הנכס שלך כדי למצוא את ההתאמה הנכונה. להיות הקונה, אתה באמת לא יודע במלואם על הנכס אתה עשוי לקנות פוטנציאלי ואם יש בעיות קו תחתון עם זה. לכן חשוב להיות קונה ישר המוכר ולספק מידע רב ככל האפשר זה לזה.

Realigro.com הוא מנוע החיפוש הראשון בעולם הנדל"ן שבו אתה יכול לחפש רישומים של נכסים למכירה בכל מקום בעולם. זהו שירות כנה אשר סייעה לאנשים מכל רחבי העולם למצוא את מאפייני החלום שלהם בלחיצת כפתור. הסרנו את כאב הראש של חיפוש באתרי אינטרנט שונים כדי למצוא מאפיינים במקומות שונים. Realigro מציעה פלטפורמה קלה למצוא נכסים במקומות שונים ברחבי העולם כדי לעמוד בכל תקציב.

זה נהדר להכיר את סוכן הנדל"ן ואת הקונה. תוכלו ליצור חיבור ולראות מה זה שהם מחפשים. איזה סוג של בית הם רוצים ואיך אתה יכול לספק להם את הצרכים שהם מחפשים. Realigro יש גם התראה דוא"ל שבו הם יכולים להתריע על מאפיינים באזור שאתה מחפש. תן לנו לעשות את העבודה הקשה עבורך ולהסיר את הדאגה של התאמת האדם הלא נכון עם המקום הלא נכון.

ודא שאתה 100% שמח עם המקום תוכלו לקנות כי זו החלטה גדולה בחיים שלך. אתה רוצה לדעת כמה שאתה יכול על הנכס ולוודא שאתה תהיה בכושר נהדר ואת הנכס יתאים כל הצרכים שלך ואת הצרכים. זכור, אתה יכול לשפץ נכס אבל אתה לא יכול לשנות את המיקום של הנכס בקלות רבה.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB