הונגריה, לוקסמבורג וקרואטיה: הפסגות הגדולות ביותר בנדל"ן

בשנה האחרונה מתאפיינת הנדל"ן העולמי בעליית מחירים כללית חזקה. בזכות הביקוש הגבוה מאוד, במיוחד עבור סוגים מסוימים של נכסים. אך כדי להתבלט משאר מדינות העולם, יוצאים הונגריה, לוקסמבורג וקרואטיה. שלוש מציאויות, ברורות לחלוטין, אשר עם זאת השיגו תוצאות דומות.
אז בקיצור, אם תהיו מוכנים, ניתן לכם רקע כיצד התפתח הנדל"ן במהלך 2019 במדינות אלה!

הניתוח שלנו רואה את הונגריה עולה בראש דירוגו, עם צמיחה שנתית של 15.4% היא נתמכה על ידי כלכלה סולידית. כמו כן, בגלל שיעורי המשכנתא הנמוכים מאוד, גידול בשכר והנהגת מדיניות שמטרתה לאמץ סובסידיות שונות במדינה.
מצב דומה בשנים האחרונות, אך שנראה כי הוא התקרר, הוא זה שנמצא בסלובניה, המדורגת במקום ה -18 בדירוג ובמלטה (22). ללא שם: הקיפאון נוצר ללא ספק על ידי גורמים מנוגדים לאלה שאפשרו את תחיית הונגריה. קודם כל, אפוא, נוכחות של דינמיקה כלכלית חלשה, ואחריה חששות כלליים הקשורים לנגישות כלכלית. אין ספק, הירידה בתיירות היא נקודה שנגעה במפלס ההיסטורי.

אבל בואו נמשיך עם המדינות המובילות! לוקסמבורג מדורגת במקום השני בדירוג שלנו, עם שינוי (חיובי) מבחינת המחירים אך גם של 11% מכירות בהשוואה לשנה שעברה. כשש נקודות אחוז נוספות נרשמו מדי חודש בחצי השנה האחרונה ו -5 ברבעון האחרון! עושרה של לוקסמבורג, שלא נראה שדעך, תלוי בהיותו פרשת דרכים עבור תיירים ודיפלומטים רבים.

אחרון חביב, קרואטיה הנהדרת. אכן, מספר פעמים דיברנו על הארץ הזו, כאחת היפות ביותר לעבור בהן או פשוט לבלות תקופת חג פשוטה. קרואטיה, עשירה באופי שאין שני לו, היא אחד המקומות עם השיא הגבוה ביותר במחירי הנכסים. נתוני האחוזים הם סביב 10.4% בשנה האחרונה (יותר מאשר בשנת 2018). עם זאת, במחצית השנה האחרונה האחוז הוא 6.2 נקודות אחוז, ואחרון חביב - 2.7% נאים ברבעון האחרון של 2019.

המקום המושפע ביותר מהנוראות הקרואטית הגדולה הוא ללא ספק יוון. עם היסטוריה ויופי טבעי משלה, היא לא יכולה להופיע על קרואטיה. כנראה בגלל היציאה האחרונה מהאיחוד האירופי.

מה אנו יכולים לומר, הרקע שלנו למצב במדינות אלה מסתיים כאן. ברור שלא ניתן לתת תחזיות מסוימות לגבי התפתחות הנדל"ן. אבל אם אתה סקרן לדעת יותר, אתה רק צריך להישאר מעודכן בפורטל הריאליגו שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB