תשוקה לבריחה: מכיוון שהדיירים האוסטרלים בוחרים את הפרברים

אוסטרליה נחשבת לאחת האדמות הייחודיות בעולם, הן מבחינת הנוף אך גם מבחינת ההיבט הסוציו-תרבותי. למעשה, ישנם אזרחים חדשים רבים אשר מחליטים מדי שנה להתיישב באזורים השונים של אותה יבשת.

אך בעשור האחרון, מומחים בענף גילו תופעה מוזרה שאפיינה ועדיין מאפיינת את הבחירה על ידי משקיע עתידי של נכס באוסטרליה. אם בעבר הם היו בעבר על כיסאותיהם של קונים פוטנציאליים של נכסים הקשורים באופן הדוק למשאבים לא רק טבעיים אלא גם הזדמנויות עבודה, כיום אנו בוחרים באזורים המרוחקים מהערים הגדולות ומוטבעים לחלוטין מהטבע הפרוע ביותר. תהליך אמיתי של דורבניזציה.

הסיבות מאחורי בחירה זו מגוונות. מסיבה זו, אנו בריאליגו החלטנו לנתח את המגמה הזו בפירוט, לתת תמונה כוללת שהיא ברורה יותר וקרובה יותר למציאות.

ללא ספק, אלמנט מפלה בבחירת האזור החדש בו ניתן להתגורר ניתן באמצעות שכר הדירה הנוח בהרבה. מהן הפרברים המבוקשים ביותר במנועי חיפוש?
בראש ובראשונה בולטת פלורי, שם ניתן לחתום על חוזה שכירות החל ממינימום 390 דולר אוסטרלי בחודש. עם זאת, הביקוש הוא גבוה גם לאזור סקולין, פחות מ- 20 ק"מ מה- CBD.

הבא ברשימת העדפות המשקיעים הוא בנגלוב, באזור ניו סאות 'ויילס, במרחק של 750 ק"מ מסידני זו אחת האפשרויות הזולות ביותר עבור כל מי שרוצה לחיות שקוע בטבע בלי לוותר על אורח חיים חופי בדרך כלל, עם תקציב בר השגה.

אזור פחות '' פראי '' אבל נפלא באותה מידה הוא אזור טקומה, כאשר המחירים מתחילים ב -400 דולר לשבוע. קרוב מאוד לניוקאסל וסידני זה מחובר בצורה מושלמת עם רכבת אקספרס.

בצפון איננו יכולים אלא לזכור את לודמילה, הפרבר הקרוב ביותר לרובע דארווין ומבוקש במיוחד על ידי מגזר היוקרה. ארלואן הוא הפרבר המבוקש ביותר. כ 10 ק"מ מאליס ספרינגס. מחירים? זה מתחיל במינימום 400 דולר לשבוע.

בקווינסלנד אנו מוצאים במקום זאת את ביילינגה, הממוקמת 26 ק"מ מחוף הזהב הנהדר, עם מחיר ממוצע של כ -450 דולר לשבוע. האזור המבוקש ביותר הוא פאלם ביץ ', במיוחד לאוהבי חיי החוף וחיי הלילה המקומיים.

עבור אלה שרוצים לחוות את אוסטרליה בצורה עוד יותר מנותקת מהערים הגדולות והבלבול, הם בהחלט לא יכולים לשכוח את אזור טסמניה. האזור זול מאוד והמחירים להשכרת נכס נעים סביב 200 דולר אוסטרלי לשבוע.

מה לומר, נראה כי האופנה הזו לטבע משפיעה באמת על כל היבשת. אנו ממליצים לך לתת לנו מחשבה קטנה, בהתחשב ביפות הנסתרות של הארץ הזו שלדעתנו באמת יכולה להשאיר אותך חסר נשימה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB