הונג קונג ולונדון בראש הפסגה: אלה הם השווקים היקרים ביותר בשנת 2019

חדשות אחרונות מהעולם הנדל"ן: שוק המשרד הופך מעניין יותר ויותר.
על פי נתונים סטטיסטיים, העלייה בעלות משרדים כבר פתאומי באמת, להביא להאצת חסר תקדים, וכתוצאה מכך, צמיחה כלכלית במונחים של רווחים חסרי תקדים.

אבל מה הם השווקים היקרים ביותר אשר בו זמנית היו גם הרצוי ביותר בעולם? ללא ספק, כדי להשתלט על סצנת העולם, מרכז הונג קונג המרכזי ווסט אנד של לונדון להתבלט, בלי לשכוח את מרכז העיר מנהטן בניו יורק.
אבל בואו ניכנס לפרטים.
עבור הונג קונג אנחנו מדברים על 322 $ לכל sq.ft בשנה, לונדון $ 222.70 ו מנהטן $ 196. עלויות התפעול של משרד ראש הממשלה, כגון מסים מקומיים והוצאות כלליות לכיבוש שטחי המשרדים, מתואמות בכל מקרה לרמת הנכסים הגבוהה ביותר המובטחת בשוק זה.

לדברי ראש מחקר תעסוקתי ב CBRE אמריקה, את המירוץ כדי למשוך אבל לשמור על כל הכישרון, ובכך להבטיח את איכות העבודה הגבוהה ביותר בסביבות, לא הגביל את הכלכלות איטי של אזורים מסוימים. ואכן, היא עודדה את האחרונים להסתגל לסביבה. קצב הבקשה גדל באופן אקספוננציאלי, בעיקר על ידי חברות בנקאיות גדולות, פיננסיות, אלא גם טכנולוגיות וחברות לעבודה משותפת.

עליות השערים שנרשמו בין 15 השווקים המובילים נותחו, ואף הגיעו לעיסוק דו-ספרתי, כבר ברבעון הראשון, בניגוד לשנה שעברה. וזה דווקא את coworking רווחים שהופכים את השוק הזה אטרקטיבי יותר למשקיעים.
במונחים של אחוזים, אנו זוכרים כי הערים הבאות התבלטו בתחום זה:

פורטו, פורטוגל 24%
קייפ טאון, דרום אפריקה 20%
סינגפור, סינגפור 17%
בודפשט, הונגריה 15%
מיורקה, ספרד 14%
אטלנטה, ארה"ב 14%
ונקובר, קנדה 13%
סן פרנסיסקו 12.2%
יוהנסבורג, דרום אפריקה 12%

באופן כללי, אנו יכולים סוף סוף לומר כי ארצות הברית של אמריקה השיגה כ -3.7% ברמה גבוהה מאוד אם ניקח בחשבון כי הרווח הממוצע של אירופה, המזרח התיכון ואפריקה הגיע 3.5% בסך הכל.

למה יש עניין רב בשוק המשרדים?
ללא ספק, תפקיד מרכזי מתבצע על ידי רווחים המוקדש coworking, הגבול החדש של העבודה, באופן כללי, של ניהול החלל, הן מבחינת הכלכלה במונחים של יעילות.
מה אנו יכולים לומר, אנו מקווים כי גל חיובי זה יכול לכלול גם מדינות שכנות אחרות שאינן שכנות, כדי לאפשר אפילו אזורים מפותחים יותר להגיע לרמות גבוהות, מבלי להיות מנותקים ממעגל זה של וירטואוזיות הנדל"ן קיצוניים.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB