איך coworking משפיע על שוק הנדל"ן בפיליפינים

שוק הנדל"ן, כמו גם כל ענף כלכלי של אומה, משתנה כל הזמן ומתאים לצרכי הלקוחות. בין השינויים המהפכניים הללו, אנו בהחלט לא יכול להזכיר את תופעת '' coworking ''. זוהי מערכת עבודה שאומצה בעיקר על ידי פרילנסרים המשתמשים מרחבים משותפים בהם כדי להקים תחנות עבודה עצמאיות באותו זמן אינטראקציה עם אנשים אחרים.

מודל זה ללא ספק משפיע מאוד על שוק הנדל"ן, במיוחד של הפיליפינים.
מחקר שנערך לאחרונה על ידי JLL הצביע על כך שטחים משותפים במקום העבודה יכולים להבטיח גמישות כמו גם שיפור משמעותי באותן הופעות. העיקרון שמאחורי הצלחתה של הפילוסופיה החדשה מתבסס דווקא על היכולת למצוא מקום לפני פתיחת פעילות חדשה. למעשה, ישנן חברות זרות רבות להשתמש רווחים שאינם סופיים להיכנס לשוק המקומי ולאחר מכן להפוך אותם למשרד לווין אמיתי.

כמו היזמים של שוק הנדל"ן לנוע לעבר אזורים שהם כבר אוטונומיים ברמה הכלכלית, בניינים חדשים לשנות בהתאם לצרכים של בעלי הבית, המבטיחים אזורים גדולים יותר צדדי יותר על פי בקשת המשקיעים הפוטנציאליים.

בין היתרונות האחרים שהוזכרו לעיל, אנו בהחלט לא יכול שלא להדגיש את היעילות האפקטיבית, כי למעשה, לוקח את הצורה של אימוץ של מערכת זו. בנוסף למשיכת יותר ויותר לאיתורים, שיטה זו מבטיחה רק שימוש של 5% משטח העבודה הגמיש, החזר במונחים של יעילות של 45% יותר מאשר הביצועים הסטנדרטיים.
הסיקור של מרחב העבודה גדל אף הוא, ובכך הפחית משמעותית את שיעור האבטלה.

ייחודה של תופעה זו טמון בכך שהצליחה להכות שורש באומה, כמו בפיליפינים, המעוגנת במיוחד במסורת ובסטנדרטים של עבודה.
יצוין, כי בשנים האחרונות חלה עליה דמוגרפית חזקה מאד בזכות האימוץ של מדיניות חדשנית זו, ששילבה את כל ענפי הכלכלה.

ודווקא התרומה של "כמות עצומה של הון זר, להוביל את הממשלה לעבר אופקים מודרניים יותר לסחר בינלאומי מכוונת דווקא כדי לקדם לא רק את השטח עצמו, אלא גם שוק הנדל"ן המתרחב בהתמדה.

הנוחות בשימוש במרחבים משותפים, גמישות וחדשנות, ממלאים תפקיד בסיסי כרגע בפיליפינים, המתעוררים לאחר תקופה של משבר עמוק.

יש לקוות כי מצב חיובי זה יכול להימשך גם בשנים הבאות, אך מעל לכל, כי החשיבות של הסתגלות לשינויים פנימיים וחיצוניים בשוק הנדל"ן היא דוגמה למופת.

האופי הזמני של מרחב מבטיח שלווה רבה יותר גם ברמת העבודה, מבלי לשכוח את ההיבט הכלכלי והכלכלי (בהחלט נוח יותר מבחינת עלויות לשאת).

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB